Mobilni servis Službe za katastar nepokretnosti Zemun na zahtev stranke, u petak, 18. avgusta 2017. godine obavio je prvu terensku uslugu, saopštio je Republički geodetski zavod.
Stranka sa prebivalištem na teritoriji Opštine Zemun, korisnik invalidskih kolica, je preko veb sajta RGZ-a, dela namenjenog osobama sa invaliditetom, zatražila pomoć usled nemogućnosti pristupa šalteru SKN Zemun koja nema pristupnu rampu. Nakon mejl zahteva stranka je upućena na mobilni servis SKN Zemun. Uz koordinaciju tima za mobilne servise iz sedišta RGZ-a, a u dogovoru sa kolegama iz SKN Zemun, organizovana je poseta stranci, osobi sa invaliditetom, radi pružanja adekvatne katastarske usluge, saopštio je RGZ.
Posetu su obavili zaposleni SKN Zemun Tijana Radaković Zorbić i Miloš Ilić, zajedno sa članovima tima za koordinaciju mobilnih servisa iz sedišta Republičkog geodetskog zavoda Milicom Čolaković i Vasilijom Živanović.
U saopštenju se navodi da je na zadovoljstvo obe strane terenska usluga bila veoma uspešna i protekla je u veoma prijatnoj atmosferi. Stranka je izrazila zadovoljstvo profesionalnim i ljubaznim pristupom zaposlenih Republičkog geodetskog zavoda, pri čemu je pohvalila inicijativu Mobilni servis i iskazala potrebu za sličnim servisima ostalih javnih institucija.
Zaposleni SKN Zemun će u ime stranke izvršiti uplatu potrebnih taksi i nakon donošenja rešenja po preuzetom zahtevu za upis objekta, isto dostaviti stranci na kućnu adresu.