Republički geodetski zavod uveo je tri kanala komunikacije sa građanima - telefonom, putem imejla i četom - RGZ onlajn podrška. U toku jednog dana operateri Info centra odgovore na oko 700 poziva, putem imejla dnevno bude 100, dok preko aplikacije Onlajn podrška koja je u funkciji od 15. decembra razmeni se oko hiljadu poruka.
Kako bi imali bolji pregled svih aplikacija RGZ je uradio novi izgled stranice Info centar na kojoj se sada jasno vidi da je korisnicima dostupno eZakazivanje, video uputstvo za korišćenje te aplikacije, kontakti Info centra, aplikacija ePrimedba, Pravna podrška i RGZ onlajn podrška.
Građani najčešće pitaju kako mogu da dođu do lista nepokretnosti i kopije plana, na koji način mogu da uknjiže nepokretnost u katastar, kako da upišu zabeležbu ili hipoteku. Ono što će biti novo je i baza sa najčešće postavljenim pitanjima i odgovorima, sve na jednom mestu, tako da se i na taj način građani mogu informisati o uslugama koje pruža RGZ.