U okviru projekta „Unapređenje zemljišne administracije u Srbiji“ 26. septembra u Nišu je održana je obuka „Veštine komunikacije“ kao nastavak inicijalnih obuka održanih tokom aprila i juna meseca u okviru Kampanje za podizanje svesti javnosti. Načelnik Odeljenja za projektovanje i planiranje u Sektoru za katastar nepokretnosti, Biljana Martinenko pozdravila je učesnike i sa njima razgovarala o načinu rada službi i upoznala ih sa planovima daljih reformi RGZ-a i katastra.
Cilj obuke bio je da se unaprede tehnike komunikacije sa strankama u službama za katastar i tokom telefonskih razgovora, saopštila je RGZ.
Polaznici su se upoznali sa različitim tipovima sagovornika i kroz praktične radionice savladali veštine vođenja razgovora na asertivan i istovremeno profesionalan način.
Obuku su vodili konsultanti kompanije G.F.C. d.o.o. angažovani kroz projekat koji podržava Svetska banka, profesionalni edukatori u domenu javnog nastupa i odnosa s javnošću.
Deo obuke obuhvatio je i način komunikacije sa osobama sa različitim vrstama invaliditeta. Zaposleni su imali prilike da pogledaju film sa predavanjem koje je, za potrebe organizovanja „Mobilnih servisa“ u katastru, održala izvršna direktorka Nacionalne organizacije osoba sa invaliditetom Srbije (NOOIS) Ivanka Jovanović.
Polaznici obuke su kao deo radnih materijala dobili brošuru „Pravila ponašanja u ophođenju sa osobama sa invaliditetom“.
Dodatne informacije o „Mobilnim servisima“ i pravnim aspektima pružanja usluga osobama sa invaliditetom govorila je koleginica Maja Radović, savetnik za komunikacije na projektu „Unapređenje zemljišne administracije u Srbiji“.
Na kraju radnog dana učesnici su popunili anketu i ocenili rad predavača i kvalitet obuke.