Turistička organizacija Srbije predstavila je turističke potencijale naše zemlje na međunarodnoj „B2B“ izložbi za turizam „TTG Incontri“ , Rimini, Italija.
Sajam „TTG Incontri“ je poslovni turistički sajam koji poseti oko70,000 poslovnih posetilaca i koji okuplja predstavnike turističkih destinacija kako bi se pospešila tražnja za putovanjima a ove godine imali su priliku da se upoznaju sa130 predstavljenih turističkih destinacija iz celog sveta.
Turistička organizacija Srbije fokus turističke ponude na ovoj svetskoj izložbi stavila je na „city break“ destinacijekao i na kulturno istorijsko nasleđe naše zemlje a na štandu TOS-a su učestvovali iagencija „Intertours“, „Serbia Tour operator“ kao i „Balkan holidays“ kao i hoteli „Prag“ i „Life design“, saopštio je TOS .
Turistička organizacija Srbije veoma je aktivna na italijanskom turističkom tržištu o čemu govori i činjenica da je renomirani vodič „Lonely Planet“ objavio novo izdanje o Beogradu i Srbiji. Samo u 2017. godini organizovana su studijska putovanja za preko 10 novinara i predstavnike turističkih organizacija iz Italije, organizovani su obilasci kao i radionice a do kraja 2017. godine u planu su i promocije Srbije u više gradova Italije u saradnji sa časopisom „Lonely Planet“.
Promet turista iz Italije u konstantnom je porastu a u periodu prvih sedam meseci beleži rast od 8% (27.368) u broju dolazaka, kao i rast od10% (65.455) u broju noćenja poredeći sa istim periodom u prethodnoj godini.