U organizaciji Francusko-srpske privredne komore, u periodu od 16. do 23. novembra, u Beogradu će i ove godine biti održana „Francuska nedelja“, manifestacija koja obuhvata niz kulturnih, edukativnih i poslovnih događaja.
Nedelja se vezuje za treći četvrtak u novembru, dan kada se širom Francuske u restoranima i kafićima dočekuje Novi Božole, mlado francusko vino koje se pušta u prodaju odmah nakon fermentisanja.
Kako se ovogodišnja manifestacija održava pod sloganom „Živeti u digitalnom”, prvi u nizu edukativnih događaja je studentska debata „Digitalizuj svoju budućnost”. Na ovoj tribini, kroz simulaciju razgovora za posao sa HR predstavnicima francuskih kompanija, studenti će moći da čuju šta korporacije očekuju od budućih zaposlenih u digitalnoj eri, iskustva startup kompanija i transformacije koje IT donosi.
Za one koji traže posao, na adresi www.francuskanedelja.rs tokom cele manifestacije će trajati Onlajn sajam zapošljavanja na kom će svi zainteresovani moći da konkurišu za posao u više od deset francuskih i srpskih kompanija, uz mogućnost da uživo četuju sa HR-ovima kompanija učesnica.
Osim toga, Francusko-srpska privredna komora je, u saradnji sa kompanijama koje imaju francuske brendove, obezbedila popuste na brojne proizvode.
Manifestaciju „Francuska nedelja“ podržale su kompanije Schneider Electric, Sanofi, Atos, Credit Agricole, Renault, kao i medijski partneri Adria Media Group i Havas Adriatic.