Kako ubediti građane u Srbiji da životno i materijalno osiguranje predstavljaju zapravo ulaganje u budućnost? Da li je lično osiguranje u Srbiji dostupno samo bogatim pojedincima i kako država u svemu tome može da pomogne? Koliko je razvijen preduzetničkih duh kod mladih i da li je srpsko društvo spremno da se suoči s poslovnim izazovima savremenog sveta?
Odgovore na ova i druga pitanja dobićete u emisiji Srpska ekonomija u utorak u 22 sata na 2. kanalu RTS-a.
U Srbiji se veoma retko govori o značaju industrije osiguranja. Veliki deo srpskog društva smatra da je osiguranje u suštini luksuz, koji sebi mogu da dopuste bogati građani, dok predstavnici sektora osiguranja pokušavaju da ubede i građane i državu da je njihova grana integralni deo kreiranja stabilne i održive ekonomije.
Otpočinjanje privatnog biznisa i kreiranje velikog broja malih i srednjih preduzeća predstavljaju osnovni preduslov za održivost svake ekonomije. Veliki broj država Evropske unije zasniva svoje nacionalne ekonomije na snažnom lancu i saradnji malih, srednjih i velikih preduzeća. Srpska ekonomija je istraživala koliko je taj model razvijen u Srbiji i da li su mladi spremni da sami sebi obezbede posao.
O pitanjima razvoja industrije osiguranja, o načinima razvoja malih i srednjih preduzeća, o tome kako motivisate mlade da sami kreiraju svoje radno mesto, kao i o aktuelnostima iz sveta ekonomije i sa tržišta rada za Srpsku ekonomiju govore: Gordana Danilović Grković – direktorka Naučnotehnološkog parka Zvezdara, Zoran Petrović – predsednik Upravnog odbora Američke privredne komore u Srbiji, Milica Samardžić iz Američke privredne komore u Srbiji, Duško Jovanović – generalni sekretar Udruženja osiguravača Srbije, Jorgovanka Tabaković – guvernerka Narodne banke Srbije, Aleksandar Plavljanić, Janko Pavlović i Jelena Bajević.