Turistička organizacija Srbije u toku 2017. godine sprovela je intenzivne promotivne i marketinške kampanje na globalnim turističkim tržištima.
Nakon objave CNN-a „Srbija druga turistička svetska destinacija u 2018!“, stiže nova vest, renomirani i jedan od najuglednijih francuskih turoperatera „Voyageurs du Monde“, koji posluje preko desetina poslovnica širom Francuske, Švajcarske i Belgije, Srbiju je pozicionirao kao treću najpoželjniju destinaciju u 2018. godini, saopštila je Turistička organizacija Srbije.
Kako francuski turoperater navodi „Srbija je doživela potpuni preporod. Uokvirena Dunavom, širokom ravnicom Vojvodine, sa Beogradom kao glavnim gradom, kulturnim srcem koje nikad nije prestalo da kuca, danas se kreće u drugom ritmu. Ostaci koji svedoče o viševekovnoj istoriji Srbije prepliću se sa uzavrelom „underground“ kulturom. Industrijski kvart u Beogradu, Savamala postao je novi bastion „street art-a“, nastaju mikro kulturni centri, umetničke galerije cvetaju u podrumima, mladi kreatori redizajniraju stari tržni centar iz 90-tih u modni hub.
Da, Beograd je ozbiljan kandidat u trci za novi Berlin sa dodatkom slovenske duše kao plusom.“
Turistička organizacija Srbije na tržištu Francuske i zemljama Beneluksa veoma je aktivna, nakon uspešno sprovedene medijske digitalne kampanje, poseta francuskih novinara i blogera, člancima u „Madam Figaro“ i „Parisien“, pozicijom treće najpoželjnije destinacije u narednoj godini očekuje se značajno povećanje broja turista iz ovih zemalja.