Turistička organizacija Beograda danas završava predstavljanje turističke ponude naše prestonice na najznačajnijem sajmu turizma u Turskoj, EMITT 2018.
Organizator zajedničkog nastupa na turskom tržištu je Turistička organizacija Beograda, koja već sedmu godinu za redom promoviše ponudu našeg grada turistima iz Turske. Na štandu veličine 64 m2 ponudu su predstavili i Nacionalna Turistička organizacija Srbije, TO Vojvodine, Novog Pazara, Republike Srpske, agencije Omniturs, Balkan Holidays, Big Blue, Mujen Lux, PCSTUR, Dora, i beogradski hoteli Crown Plaza, Holiday Inn, Square Nine, Prag, President, Zlatnik, Theater Belgrade, Heritage i MK Resort.
Posetioci sajma su na našem štandu mogli da se informišu o različitim segmentima turističke ponude Beograda i Srbije, mogućnostima za putovanja, smeštajnim kapacitetima, turističkim programima.
Turisti iz Turske su na prvom mestu po broju dolazaka stranih gostiju u Beogradu. Prema poslednjim statističkim podacima, ukupno 79.061 Turaka je posetilo naš grad u prvih jedanaest meseci prošle godine što je za 20% više u odnosu na isti period u godini koja je prethodila. Kontinuitet u porastu broja turskih gostiju u Beogradu poslednjih godina čini ovo turističko tržište izuzetno značajnim za turizam Beograda, saopštio je TOB.