Kompanija Nielsen obeležila je 15 godina rada u Srbiji. O pocecima kompanije, kupcima i planovima za 2018. godinu govorio je gospodin Andrej Dvojcenkov, Managing Director kompanije Nielsen. Tokom radnog doručka prisutni su mogli da čuju informacije o paradoksima, promenama i razlicitim uticajima kojima su izlozeni kupci u danasnje vreme.
„Zadovoljstvo mi je sto sam bio u prilici da Vas ugostim i zajedno obelezimo 15 godina postojanja kompanije Nielsen u Srbiji. Misija Nielsena je da svojim klijentima pruzi sto jasniju sliku i podatke o tome sta potrosaci i kupci gledaju, ali i kupuju. Svet u kome se kupac nalazi se menja brzinom bez presedana, u kome se mediji i trgovci preplicu. Fokusirani smo na inovacije, kako bi bili u koraku sa trendovima na trzistu i kako bi nasim klijentima mogli da omogucimo korisne, prakticne i konkretne alate koji im pomazu da donose strateske odluke u poslovanju na svakodnevnom nivou", istakao je Dvojcenkov.
O trendovima u Srbiji i regionu, tome sta sa rafova privlaci paznju kupaca i pokrece ih da kupuju, o njihovom ponasanju, promenama, i novim uticajima govorio je gospodin Ivan Šašić, Advanced Analytics Consultant.
“Tehnologija menja kupovne navike kupaca. Nasi kupci prate cene i upoznati su sa asortimanom trgovaca. Promocije su realnost naseg trzista i u prethodnoj godini su cinile 38% ukupnog volumena. Prilike za rast postoje! Sa pravim podacima moramo da ih iskoristimo!”, rekao je Šašić.
Nielsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja posluje u više od 100 zemalja sveta, i pokriva preko 90% svetske populacije. Svojim klijentima nudi analize koje pomažu u razvoju i praćenju tržisšta. Takodje, meri gledanost i oglašavanja na TV ekranima, prati prodaju robe široke potrošnje i omogućava proizvodjačima i trgovcima uvide o kretanju kategorija.