Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj

Beograd
Srpska ekonomija

“Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo na bolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj”, poručili su učesnici devete Direct Media Akademije održane od 15. do 18. maja u teatru Madlenianum.

Jonas Kjelberg, cenjeni predavač i investitor u startap biznise, kao jedan od osnivača Skajpa, doneo je priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Govorio je i o tome zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove. Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris koji, putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.

“Digital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste neophodnost i urgentnost promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem smo shvatili da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od 50% zaposlenih“, izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija. On je dodao da već daje rezultate program kroz koji mladi u Direct Media sistemu predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u budućnosti ići.

Prva tri dana akademije obeležila je edukacija o novim trendovima u marketingu i komunikacijama. 80 polaznika podeljenih u dva modula je, tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema, razgovaralo o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri.

Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. ​Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima.

Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije “I have a dream” posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.

Ostali naslovi

Simensova digitalna revolucija povećala proizvodnju 13 puta
Srpska ekonomija
Fabrike sa potpuno automatizovanim proizvodnim procesima, u kojima senzori međusobno "razgovaraju", a najveći deo operacija obavljaju inteligentni roboti, nisu deo scene iz nekog naučno-fantastičnog filma već naša nova realnost, koja ubrzano transformiše tradicionalne industrijske grane
Saradnja TOS-a sa Crnom Gorom i Makedonijom
Srpska ekonomija
Turistički predstavnici Srbije, Makedonije i Crne Gore postigli su dogovor o kreiranju zajedničkih turističkih proizvoda, kako bi u budućnosti privukli veći broj stranih turista
Marer novi predsednik WKO
Srpska ekonomija
Nakon 18 godina u Privrednoj komori Austrije (WKO) završena je era Kristofa Lajtla, koji je mesto šefa te organizacije predao Haraldu Mareru
Potpisan sporazum sa Slovenijom - podrška za mlade poljoprivrednike
Srpska ekonomija
Memorandum o saradnji mladih poljoprivrednika Srbije i Slovenije potpisan je danas na Brdu kod Kranja, a kako je rekao ministar poljoprivrede Branislav Nedimović to će omogućiti da 2019. godine krenemo sa novim merama u pogledu mladih
Norveški Statoil promenio ime u Ekvinor
Srpska ekonomija
Najveća norveška naftna kompanija Statoil zvanično je promenila ime, i sada nosi naziv Ekvinor (Equinor), čime želi da naglasi svoj zaokret u poslovanju na obnovljive izvore energije
BDP Rusije porastao za 1,3 odsto u prvom kvartalu
Srpska ekonomija
Bruto domaći proizvod Rusije je u prvom kvartalu 2018. godine porastao za 1,3 odsto na godišnjem nivou, prema preliminarnim procenama ruske službe za statistiku - Rostat
Skok fabričke proizvodnje u SAD
Srpska ekonomija
Fabrike u SAD-u su prošlog meseca povećale proizvodnju kućnih uređaja, kompjutera i aviona, što je doprinelo tome da tek drugi put u poslednjih pet meseci industrijska proizvodnja zabeleži rast
Stagnacija cena na Produktnoj berzi
Srpska ekonomija
Ukupan promet na Produktnoj berzi u Novom sadu za ovu nedelju je iznosio 725 tona robe, čija je finansijska vrednost iznosila 24.974.250,00 dinara. U odnosu na prethodnu sedmicu količinski obim prometa je manji za 77,29%, dok je finansijska vrednost prometovane robe niža za 50,98%
Nextbike sistem javnih bicikala stiže i u Srbiju
Srpska ekonomija
Pet godina nakon što je krenuo kao pilot-projekt, sistem javnih bicikala Nextbike privukao je 30.000 korisnika u 20 gradova u Hrvatskoj i BiH i najavljuje širenje na Sloveniju i Srbiju
Turisti iz Indije dolaze u Vrnjačku Banju
Srpska ekonomija
Posredstvom agencije "Spa trevel", 20. maja u Vrnjačku Banju stiže prva, od četiri grupe turista iz Indije, čije posete su ugovorene za ovu godinu