Predstavnici medija iz Bosne i Hercegovine boravili su na Zlatiboru u okviru studijske posete koju su organizovali Turistička organizacija „Zlatibor“i „Mona Hotel“.
Studijska poseta za medije iz Bosne organizovana je na Zlatiboru treći put za redom i predstavlja jedan od najvažnijih načina promocije najposećenije srpske planine u ovoj zemlji. Tradicionalno, tržište BiH je prostor sa koga se beleži konstantan rast broja gostiju i ostvarenih noćenja na Zlatiboru.
Tokom trodnevnog boravka na Zlatiboru bosanski mediji, od kojih je najveći broj iz Sarajeva i Banja Luke, obilaze poznate atrakcije „zlatne planine“. Ove godine za goste iz BiH organizovana je poseta mlekari „Naša Zlatka“ u Krivoj Reci. Gosti su se upoznali sa kapacitetom i radom mlekare, a imali su priliku da degustiraju zlatiborski sir i kajmak koji se proizvodi po tradicionalnom receptu uz primenu savremene tehnologije, saopštila je Turistička organizacija Zlatibora.
Gosti su obilazak Zlatibora nastavili šetnjom kroz centar gde su se upoznali sa istorijom turizma na Zlatiboru i značajnim jubilejom koji se proslavlja ove godine, 125 godina organizovanog turizma.
Nezaobilazna je bila i poseta tradicionalnoj pijaci, a celokupan doživljaj upotpunjen je opuštanjem u spa centru hotela "Mona" i gastronomskim specijalitetima restorana "Perun".
Novinari iz Bosne su pored obilaska atrakcija imali priliku da posete info centar Turističke organizacije "Zlatibor" gde su se upoznali sa radom i aktivnostima turističke organizacije.