Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj

Beograd
Srpska ekonomija

“Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo na bolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj”, poručili su učesnici devete Direct Media Akademije održane od 15. do 18. maja u teatru Madlenianum.

Jonas Kjelberg, cenjeni predavač i investitor u startap biznise, kao jedan od osnivača Skajpa, doneo je priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Govorio je i o tome zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove. Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris koji, putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.

“Digital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste neophodnost i urgentnost promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem smo shvatili da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od 50% zaposlenih“, izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija. On je dodao da već daje rezultate program kroz koji mladi u Direct Media sistemu predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u budućnosti ići.

Prva tri dana akademije obeležila je edukacija o novim trendovima u marketingu i komunikacijama. 80 polaznika podeljenih u dva modula je, tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema, razgovaralo o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri.

Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. ​Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima.

Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije “I have a dream” posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.

Ostali naslovi

Potpisan sporazum sa Slovenijom - podrška za mlade poljoprivrednike
Srpska ekonomija
Memorandum o saradnji mladih poljoprivrednika Srbije i Slovenije potpisan je danas na Brdu kod Kranja, a kako je rekao ministar poljoprivrede Branislav Nedimović to će omogućiti da 2019. godine krenemo sa novim merama u pogledu mladih
Norveški Statoil promenio ime u Ekvinor
Srpska ekonomija
Najveća norveška naftna kompanija Statoil zvanično je promenila ime, i sada nosi naziv Ekvinor (Equinor), čime želi da naglasi svoj zaokret u poslovanju na obnovljive izvore energije
BDP Rusije porastao za 1,3 odsto u prvom kvartalu
Srpska ekonomija
Bruto domaći proizvod Rusije je u prvom kvartalu 2018. godine porastao za 1,3 odsto na godišnjem nivou, prema preliminarnim procenama ruske službe za statistiku - Rostat
Skok fabričke proizvodnje u SAD
Srpska ekonomija
Fabrike u SAD-u su prošlog meseca povećale proizvodnju kućnih uređaja, kompjutera i aviona, što je doprinelo tome da tek drugi put u poslednjih pet meseci industrijska proizvodnja zabeleži rast
Stagnacija cena na Produktnoj berzi
Srpska ekonomija
Ukupan promet na Produktnoj berzi u Novom sadu za ovu nedelju je iznosio 725 tona robe, čija je finansijska vrednost iznosila 24.974.250,00 dinara. U odnosu na prethodnu sedmicu količinski obim prometa je manji za 77,29%, dok je finansijska vrednost prometovane robe niža za 50,98%
Nextbike sistem javnih bicikala stiže i u Srbiju
Srpska ekonomija
Pet godina nakon što je krenuo kao pilot-projekt, sistem javnih bicikala Nextbike privukao je 30.000 korisnika u 20 gradova u Hrvatskoj i BiH i najavljuje širenje na Sloveniju i Srbiju
Turisti iz Indije dolaze u Vrnjačku Banju
Srpska ekonomija
Posredstvom agencije "Spa trevel", 20. maja u Vrnjačku Banju stiže prva, od četiri grupe turista iz Indije, čije posete su ugovorene za ovu godinu
Novi propisi za efikasniju trgovinu
Srpska ekonomija
Očekuje se da će novi propisi u oblasti trgovine urediti tržište i unaprediti ovu delatnost uključujući i elektronsku trgovinu, istaknuto je na sednici Grupacije trgovaca specijalizovanom neprehrambenom robom PKS, kojoj je prisustvovalo 30 privrednika iz 22 kompanije
Podrška evropske poslovne zajednice jačoj evropskoj perspektivi Zapadnog Balkana
Srpska ekonomija
Povodom Samita EU – Zapadni Balkan koji se održava u Sofiji, Evrokomore (Eurochambres) i Komorski investicioni forum zapadnobalkanske šestorke (KIF ZB6), kojim predsedava Marko Čadež, predsednik PKS, izrazili, su u zajedničkom obraćanju javnosti podršku naporima obe strane da osnaže evropsku perspektivu regiona
Kina odustala od antidamping postupka za uvozni proso iz SAD
Srpska ekonomija
Budući da su kinesko-američki pregovori o trgovini nastavljeni u Vašingtonu, Kina je objavila danas da će odustati od istrage o damping cenama i subvencionisanju uvoznog američkog prosa, navodeći da to nije u javnom interesu