Kompanija M:tel, koja je za tri godine uspela da u konkurenciji Dojče Telekoma i Telemaga osvoji 38% tržišta u fiksnom internetu, ponudila je korisnicima novi televizijski servis pod nazivom MOVE. Novi servis omogućava vraćanje kanala sedam dana unazad, njihovo snimanje i presnimavanje. U skladu sa tim, korisnici mogu da zakorače u vreme, i da sa M:tel-om dožive jedno potpuno novo iskustvo.
Time je kompanija nastavila da se razvija osluškujući potrebe korisnika i kvalitetnom ponudom osvaja tržište.
-MOVE, novi digitalni interfejs prema korisniku je jedan iskorak u vreme, malo i u prošlost. Moći ćete da vraćate sedam dana unazad sve kanale, moći ćete da ih snimate i presnimavate, što je iskorak u budućnost, jer će to biti jedan novi koncept digitalnog interfejsa prema korisniku- objašnjava izvršni direktor M:tel-a Vladimir Lučić i najavljuje da će da ponude novi niz digitalnih servisa koji će korisnicima da pruži benefite digitalne televizije.
Direktor sektora za marketing, prodaju i brigu o korisnicima Milivoje Cerović, ističe da je servis kreiran na osnovu potreba korisnika M:tela.
Objašnjavajući način započinjanja korišćenja ovog servisa koji je prevashodno namenjen svim Box korisnicima, Box duo 1, duo 2, duo 3 usluga, Cerović kaže da je vrlo jednostavan, jer korisnici mogu da se prijave.
-Nešto na čemu smo jako insistirali je prevashodno korisničko iskustvo. Meni je vrlo jednostavan. Kako možete da gledate direktno uživo sve one kanale koje želite, tako možete vrlo jednostavno da premotate i dođete na onaj trenutak koji je za vas zanimljiv. Kao što vidite, nema više propuštenih emisija. Fanovi sporta, na primer, mogu da vraćaju sve one elemente sportskih dogadjaja koji im se dopadaju. Oni koji vole da gledaju serije, mogu sedam dana da pronađu seriju koju su eventualno propustili. Što je najvažnije, sada pružamo potpuno novi servis, jako bogat servis videoteke. Krenuli smo sa par stotina kanala, a sigurni smo da ćemo u periodu pred nama dostići cifru od 10 hiljada filmova u našoj ponudi-ističe Cerović.
Inače, krupni koraci napravljeni su pre tri godine, kada je najavljen veliki ulazak u fiksnu telefoniju. Već tada su znali da će ambiciozni projekat ubrzo da da rezultate. Danas o uspešnosti poslovanja najbolje govore finansijski pokazatelji, prema kojima je za devet meseci ove godine zabeležen rast prihoda i profitabilnosti, što govori koliko je investicija u fiksnoj telefoniji bila isplativa.
-Velika investicija u fiksnoj telefoniji pomogla je i razvoj mobilne, u kojoj smo došli do 32 posto tržišta. Kao treći operater koji je krenuo i u mobilnu i u fiksnu telefoniju, u trenutku kada je već bilo zasićeno tržište, uspeli smo da u tri bitna segmenta poslovanja internet, televizija i mobilni pređemo 30 odsto tržišta - kaže izvršni direktor m:tel-a Vladimir Lučić.
Na tome se neće stati. M:tel ide dalje i kreće da pruža sve one servise koje do sada nisu imali a koje su njihovi korisnici tražili.
M:tel, koji je ekskluzivni distributer kanala Star koji ima brendirane serije, od 15. novembra pušta u rad kanal Superstar, koji će biti najbolja kombinacija stranih najnovijih filmova i serija sa kombinacijom domaćih serija.
Planiraju uključenje i u novu komercijalnu trku. Do 15. decembra pustiće i satelitsku televiziju, što je bitno za korisnike nekih ruralnih ili primorskih područja. Njihov partner će biti Astra, najveći svetski lider u distribuciji satelitske televizije.