Republički geodetski zavod se uspešno nosi sa digitalizacijom zemlje, a u prilog tome govori i nagrada „Reformator godine“ za prvog čoveka ove institucije. RGZ je u potpunosti uz Vladu Republike Srbije, spreman da bude lider u sprovođenju novih planova i ideja kao i do sada.
Sa novim Zakonom, od 01. jula do danas elektronski je podneto preko 185.000 zahteva! To je ušteda od minimum 45.000 sati samo za čekanje u redu, a to je preko 5 godina!
Građani usluge RGZ-a koriste i na mobilnim telefonima: proveravaju status svog predmeta u katastru, zakazuju sastanake sa načelnikom službe ili predaju dokumentacije, proveravaju svoje parcele i objekte direktno na terenu, preko satelitskog snimka na Geosrbiji.
Usluga „ePrimedbe na rad katastra“ lansirana je pre dve godine, a građani su do sada dobili 14.000 odgovora na različite upite. Tim službenika RGZ-a koji odgovara na primebde građana, dostavlja odgovore u rekordnih 3 dana. Aplikacija signalizira članovima tima ukoliko je došlo do propusta i kasni se sa odgovorom. U slučaju komplikovaih predmeta građane članovi tima kontaktiraju mobilnim telefonom.
RGZ je svestan značaja digitalizacije našeg društva u celini. Svi sektori RGZ-a u najvećem obimu obavljaju svoje poslove u digitalnom obliku. Izvesni otpori digitalizaciji javljaju se u Sektoru za katastar nepokretnosti gde se promene teže prihvataju. Zbog toga se organizuju obuke u sedištu RGZ-a, ali i na terenu kako bi zaposleni u svom okruženju savladali novi digitalni sistem rada.
Za godinu dana rada digitalne geoprostorne platforme Geosrbija, jedinstvene u Evropi, Republički geodetski zavod je potpuno BESPLATNO lansirao preko 220 setova podataka.