Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise

Beograd
Foto: Jan Đurovka i Jovana Semiz
Srpska ekonomija

Ove godine u beogradskoj Ložionici, organizovano je tradicionalno okupljanje preduzetnica iz čitave Srbije i to na Velikom edukativnom događaju She’s Next empowered by Visa. Tokom celodnevnog programa, posvećenog osnaživanju i umrežavanju žena u biznisu, više od 1.000 učesnica imalo je priliku da kroz predavanja, panele, radionice i direktne susrete sa stručnjacima stekne praktična znanja, inspiraciju i podršku za dalji razvoj svojih ideja.

„Izuzetno sam ponosna što smo od jedne ideje izgradili snažnu zajednicu žena koje dele istu strast, motivaciju i želju za poslovnim uspehom. She’s Next je postao prostor u kojem se podrška ne meri samo rečima, već konkretnim delima – kroz razmenu znanja, inspiracije, mentorstva i finansijske pomoći. Ove godine, u saradnji sa Banca Intesa, napravili smo još jedan važan korak predstavljanjem Visa Platinum Business She's Next debitna kartica, kao simbol i alat koji ženama koje vode ili pokreću biznis pruža sigurnost, resurse i savetodavnu podršku. Verujem da zajedno gradimo budućnost u kojoj svaka žena ima priliku da ostvari svoje preduzetničke snove“, izjavila je Ana Drašković, potpredsednica i generalna direktorka kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.

Program je obuhvatio tri edukativne radionice i dva panela sa ciljem da odgovore na najvažnija pitanja savremenog ženskog preduzetništva, od uspešne prodaje i pristupa fondovima do izgradnje ličnog brenda.


Inspirativna predavanja održale su Mirjana Radosavljević iz kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Milica Stevanović, trener ličnog razvoja i Jovan Ličina iz Centra za edukaciju i upravljanje projektima (CEUP), dok su na panelima učestvovale prepoznatljive žene preduzetnice – Lana Krunić (Knedly), Ana Kovačević (make-up artist), Sanja Zelenović (Food Journalista), Danijela Biškup (Lilu Shoes) i Dragana Milanović (Roberto Baressi), koje su sa publikom podelile svoje lične i profesionalne priče o hrabrosti, posvećenosti i rastu.

“Kao banka koja već dugi niz godina aktivno podržava razvoj ženskog preduzetništva i promoviše jednakost i inkluziju u poslovanju, ponosni smo što zajedno sa kompanijom Visa nastavljamo da kreiramo uslove u kojima žene imaju jednake mogućnosti da ostvare svoje ambicije i doprinesu društvenom razvoju i privrednom rastu. U tom duhu, kreirali smo i Visa Platinum Business She's Next debitnu karticu koja spaja finansijsku sigurnost, zdravstvenu zaštitu i poslovne benefite namenjene preduzetnicama, potvrđujući svoju posvećenost i stvaranju okruženja u kojem žene imaju podršku, znanje i prilike da realizuju svoj potencijal i razviju biznis“, izjavio je Darko Popović predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa.

Poseban trenutak dana bilo je finale finansijskog konkursa She’s Next, u kojem je sedam preduzetnica predstavilo svoje ideje, a tri najbolje osvojile su bespovratne grantove u iznosu od po 3.000 evra kao podršku daljem razvoju poslovanja.

Ovogodišnje pobednice su: Marina Kaplarević, brend ShishamoOvce – ručno tkana, održiva ćebad od 100% prirodne vune, namenjena onima koji cene kvalitet, autentičnost i moderne interpretacije tradicionalnog zanata. Olivera Nikolić, Edukativni centar Blistavi umovi – centar posvećen deci sa teškoćama u razvoju kroz rad logopeda, psihologa i defektologa, sa misijom inkluzije, jačanja samostalnosti i stvaranja podržavajućeg okruženja za svako dete. Milena Jovanović, brend Moćno – održivi koncept mikrobilja i funkcionalne hrane, koji spaja lokalnu proizvodnju, edukaciju i inovativne proizvode poput pesto soseva i setova za kućni uzgoj, sa jasnim potencijalom za širenje i izvoz.

Dodatni sadržaji obogatili su događaj i stvorili autentično iskustvo za sve učesnice:

Biznis korneri, gde su partneri Banca Intesa, Privredna komora Srbije, Roglić Company i Bolji način pružali savete o finansijama i mogućnostima razvoja biznisa;

Business Speed Dating, koji je omogućio direktne razgovore i umrežavanje sa stručnjacima i predstavnicima kompanija;

i Zona zdravlja, gde su tokom dana obavljani besplatni ultrazvučni pregledi dojki, uz važnu poruku da je briga o sebi deo svake uspešne poslovne priče.

Veliki edukativni događaj She’s Next još jednom je potvrdio da zajedništvo, znanje i podrška mogu biti najjači pokretači promena u svetu ženskog preduzetništva.

Više o ovoj inicijativi možete pronaći na visa.rs.

Ostali naslovi

Međunarodni kurs za štabne oficire Ujedinjenih nacija
Srpska ekonomija
U organizaciji Centra za mirovne operacije Vojske Srbije, u bazi „Jug“ kod Bujanovca otpočela je realizacija međunarodnog kursa za štabne oficire Ujedinjenih nacija koji pohađaju oficiri iz 11 država sa tri kontinenta
Rezultat poslovanja Czechoslovak Group za prva tri kvartala 2025. godine
Srpska ekonomija
Czechoslovak Group (CSG), globalna industrijska i odbrambena grupa u vlasništvu Mihala Strnada, objavila je finansijske rezultate za period januar–septembar 2025. godine, potvrđujući ubrzan rast i uspeh strategije širenja na međunarodnim tržištima
Finansijska stabilnost najveći izazov 
Srpska ekonomija
Globalnu nedelju preduzetništva, koja je u toku, Srbija dočekuje sa ohrabrujućim brojkama ali i starim izazovima. Preduzetništvo u poslednjih pet godina konstantno raste. Ipak, od skoro 370.000 registrovanih preduzetnika, tek oko dve trećine je zaista aktivno i zapošljava više od 260.000 ljudi
Provera obučenosti jedinice Vojske Srbije za učešće u mirovnoj operaciji
Srpska ekonomija
U bazi „Jug“ i na poligonu „Borovac“ prethodne nedelje je realizovana taktička vežba „Srpski štit 26“, na kojoj su provereni obučenost i interoperabilnost pešadijske čete iz sastava Druge brigade kopnene vojske za angažovanje u mirovnoj operaciji Ujedinjenih nacija u Libanu
Beč će do 2080. godine kontinuirano rasti
Srpska ekonomija
Beč će do 2040. godine biti jedina savezna pokrajina u Austriji u kojoj će broj „radno sposobnih osoba“ rasti, i to za 13 procenata, ističe, rukovoditeljka projekta demografskih istraživanja pri organizaciji „Statistik Austria“, Paulin Pol
Transport i logistika krvotok ukupnog ekonomskog sistema
Srpska ekonomija
Infrastrukturna ulaganja, snažnija regionalna saradnja, koordinacija privrede i Vlade u donošenju kratkoročnih i dugoročnih odluka, digitalizacija, razvoj kadrova i primena inovacija ključni su faktori daljeg unapređenja sektora transporta i logistike u regionu
Akademik Matija Bećković otvara manifestaciju Dani Đure Jakšića
Srpska ekonomija
„Dani Đure Jakšića“ predstavljaju tronedeljnu kulturno-umetničku manifestaciju koji slavi život, delo i duh Đure Jakšića (1832–1878) – pesnika, slikara, učitelja, rodoljuba i jednog od najistaknutijih stvaralaca srpskog romantizma, a u organizaciji Umetničke grupe ARTE i Kuće Đure Jakšića u Beogradu
Domaći robot AgAR niže svetske uspehe
Srpska ekonomija
Poljoprivredni robot AgAR privukao veliku pažnju na sajmu AGRITECHNICA u Hanoveru i ušao u finale za prestižnu nagradu robotski traktor godine
BIGZ ulazi na gastronomsku mapu Beograda
Srpska ekonomija
U istorijskoj i kultnoj zgradi BIGZ-a, jednom od najznačajnijih ostvarenja srpskog modernizma, sinoć je otvoren restoran BIGZ 011, donoseći Beogradu novu dimenziju urbane gastronomije i spajajući istoriju, arhitekturu i kreativnu energiju ovog legendarnog prostora
Otvorena Akademija jedinstvenog tržišta
Srpska ekonomija
Akademija jedinstvenog tržišta predstavlja novu fazu u evropskoj integraciji regiona: jačanje institucija, razvoj kompetencija i stvaranje poverenja koje je neophodno za pristup jedinstvenom tržištu Evropske unije