Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Pod zvezdanim nebom

Spoj dizajna, umetnosti i svakodnevice
Foto: Maistra Hospitality Group
Srpska ekonomija

Stellar Boutique Modules, najnoviji hotel brenda Maistra City Vibes, krajem prošle nedelje predstavljen je javnosti. Jedinstveni konceptualni hotel iza kojeg stoji Maistra Hospitality Group, u saradnji s arhitektonskim Studijem UP i multimedijalnim umetnikom Silvijem Vujičićem, krasi unikatan enterijer, kojeg uz bar, prate i mali skriveni vrt, kao i ekskluzivni rooftop. Otvaranje urbane oaze u Vlaškoj ulici u centru grada obogatio je i nastup najpoznatijeg electro-pop banda Nipplepeople, koji su oduševili sve okupljene.

Stellar Boutique Modules, s 48 moderno opremljenih soba i modula inspirisanih svemirom, novi je dodatak zagrebačkoj hotelijerskoj sceni. Sobe nude kompletno iskustvo personalizovanog boravka. U prizemlju hotela nalazi se bar Restaurora Barealis, koji će privlačiti, kako goste hotela, tako i sve one željne dobre atmosfere uz ukusne zalogaje i koktele.

„Otvaranje Stellar Boutique Modules nije samo predstavljanje novog hotela, već doprinos redizajniranju savremenog identiteta Zagreba kao metropole koja živi urbanu kulturu i arhitektonske inovacije. Ovim projektom želimo da povežemo dizajn, umetnost i svakodnevicu, stvarajući prostor koji istovremeno odgovara na potrebe današnjih putnika i lokalne zajednice. Zagreb je grad s velikim potencijalom, ne samo u turističkom, već i u kreativnom smislu, i drago nam je što smo u prilici da aktivno učestvujemo u njegovoj transformaciji. Stellar se savršeno uklapa u naš Maistra City Vibes brend, koji je autentičan, urban i nudi sadržaje za goste ali i Zagrepčane“, istaknuo je Tomislav Popović, predsednik Uprave Maistre.

Stellar Boutique Modules deo je brenda Maistra City Vibes, koji okuplja hotele s jasnim fokusom na savremeni gradski život i personalizovana iskustva. Svaka od 48 soba oblikovana je kao prostorna kapsula, u potpunosti monohromatska, izrađena od jedinstvenog materijala i zamišljena kao prostor odmaka od svakodnevice. Umetnička dela na plafonima, autorski su rad multimedijalnog umetnika Silvija Vujičića, i prema njegovim rečima vizualizuju tela oslobođena gravitacije, dodajući prostoru dimenziju tišine, refleksije i kontemplacije.

Rooftop terasa nudi jedinstven pogled na grad, stvarajući idealno mesto za opuštanje, druženje ili rad u intimnom ambijentu. Osim pogleda, rooftop je odlična lokacija za privatne evente i proslave. Gastronomska ponuda hotela osmišljena je kroz inovativni all-day eatery koncept koji se prilagođava tempu savremenih putnika. Gosti mogu uživati u à la carte doručku, laganim zalogajima tokom dana te grab and go opcijama, idealnima za one koji žele da dan provedu u istraživanju grada. Bez obzira na to da li traže brz zalogaj, miran kutak za kafu ili mesto za večernje opuštanje, ponuda hotela oblikovana je tako da odgovara i najdinamičnijem urbanom ritmu.

Maistra Hospitality Group svoj rast temelji na promišljenom razvoju destinacija, prepoznavanju potreba modernih putnika i implementaciji savremenih, održivih i autentičnih hotelskih koncepata.

Ostali naslovi

Počela izrada nacrta zakona o službenim kontrolama u lancu proizvodnje hrane
Srpska ekonomija
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Vlade Republike Srbije saopštilo je da je otpočelo izradu nacrta zakona o službenim kontrolama, koji bi trebalo da se primenjuje od 1. januara 2026. godine
Uspešno realizovana završna vežba kadeta Vojne akademije
Srpska ekonomija
Kadeti završne godine roda pešadije izveli su vežbu po temi „Ojačani streljački vod u odbrani“ uz podršku oklopnih vozila „Lazar 3“ i borbenih vozila pešadije. Kadeti modula artiljerija realizovali su vežbu sa bojevim gađanjem "Artiljerijska haubica baterija 122mm D30-J u podršci snaga u borbi", dok su kadeti modula oklopne jedinice realizovali vežbu po temi „Tenkovski vod u napadu“
Program lojalnosti sa 30 miliona članova obeležava dve decenije postojanja
Srpska ekonomija
Flying Blue, program lojalnosti Air France-KLM grupe sa skoro 30 miliona članova širom sveta jedan je od globalno najpopularnijih programa za česte putnike. Nastao u junu 2005, ovaj program danas ima partnerstva sa gotovo 40 avio-prevoznika i više od 100 komercijalnih kompanija, što njegovim članovima omogućava da zarađuju i troše milje i tokom putovanja i u svakodnevnom životu
Obuka padobranaca Vojske Srbije u vazdušnom tunelu
Srpska ekonomija
Pripadnici 63. padobranske brigade koji prolaze napredne oblike obučavanja boravili su prošle nedelje u Pragu radi realizacije obuke i trenaža u simulatoru slobodnog pada — vazdušnom tunelu
Ultrazvučni aparati za zdravstvene ustanove na teritoriji Beograda
Srpska ekonomija
Grad Beograd, Sekretarijat za zdravstvo, ove godine obezbedio je sredstva u iznosu od 66,4 miliona dinara za nabavku jedanaest modernih ultrazvučnih aparata za zdravstvene ustanove na teritoriji grada Beograda
Kako svetske zvezde daju podršku bečkom gradskom prevozu
Srpska ekonomija
Nakon što je nedavno Arnold Švarceneger sve putnike bečkog gradskog prevoza u svojoj ličnoj ekološkoj poruci preko govornog automata nazvao „klimatskim herojima“, danas se oglašava sledeća svetska superzvezda: Bili Ajliš, koja večeras nastupa u Beču
Izložba Salvadora Dalija – Dalí the Limitless
Srpska ekonomija
U glavnom gradu Austrije odnedavno gostuje izložba „Dalí the Limitless“, koja prikazuje više od 150 dela iz renomirane kolekcije „Dalí Universe“, među kojima su bronzane skulpture, pozlaćene dragocenosti, nadrealistički nameštaj i grafike koje je potpisao jedan od najznačajnijih nadrealista 20. veka, španski slikar, Salvador Dali. Izložba predstavlja putovanje u genijalnost mašte umetnika
Kako uspeti uz veštačku inteligenciju
Srpska ekonomija
Već sredinom AI Week‑a (2–10. jun) festival beleži preko 500 posetilaca koji su tokom prva četiri dana učestvovali na nizu praktičnih događaja u Beogradu. Cilj im je zajednički - da steknu znanja koja će ih učiniti uspešnijim u IT karijerama i digitalnim biznisima u svetu koji veštačka inteligencija svakodnevno menja
Tokom Grčkog meseca, život je kao na moru
Srpska ekonomija
Počinje tradicionalni Grčki mesec – period godine kada se predstavljaju novi grčki proizvodi i kada rafovi Super Vera postaju kulinarske razglednice sa obala mora
Četiri globalne avio-kompanije sklopile strateško partnerstvo
Srpska ekonomija
IndiGo, najveća indijska avio-kompanija po broju putnika i veličini flote, francusko-holandska avio-grupa Air France – KLM, američki Delta Air Lines i britanski Virgin Atlantic potpisali su memorandum o razumevanju. Cilj potpisnica ovog memoranduma je da se izgradi vodeće avio-partnerstvo koje će povezivati Indiju sa Evropom i Severnom Amerikom, sa ambicijom da se ono proširi na globalni nivo