Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Milion sadnica u okviru projekta Zasadi drvo

Ivanovo
Foto: Mladen Nikolic
Srpska ekonomija

Kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt prošlog petka zvanično su posadile milionitu sadnicu u okviru projekta „Zasadi drvo“, čime su ispunile zacrtani cilj od milion posađenih stabala širom Srbije. Ovaj istorijski trenutak obeležen je na Svetski dan šuma na gazdinskoj jedinici “Donje Podunavlje” u Ivanovu, u prisustvu partnera, ambasadora projekta i predstavnika diplomatskog kora.

Projekat „Zasadi drvo“ postao je simbol društvene odgovornosti i ključna inicijativa u borbi za očuvanje prirodnog okruženja u Srbiji. Tokom šest godina ova inicijativa je kontinuirano rasla i razvijala se, a snaga zajedništva ostala je zaslužna za postizanje impresivnih rezultata. Projekat je obuhvatio više od 500 lokacija širom Srbije i ozelenjeno je 40 gradova i opština. Pored toga, prikupljeno je ukupno 12,3 tone semena, angažovano 1.500 volontera i organizovano 45 edukativnih radionica za decu.

O projektu su govorili predstavnici kompanija WMG i dm drogerie markt: Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije, i Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Ana Aleksić, članica uprave WMG, CEO WMG Media i predsednica Upravnog odbora WMG fondacije, tim povodom izjavila je:

– Na Svetski dan šuma dostigli smo istorijski i dugoočekivani cilj – posadili smo milionitu sadnicu u našoj zemlji. Ovaj važan trenutak svedoči o snazi i posvećenosti kompanije WMG, lidera u oblasti digitalne transformacije i medija, koja kao društveno odgovorna kompanija prepoznaje važnost održivosti i aktivno doprinosi očuvanju prirodnih resursa. „Zasadi drvo“ je inicijativa koja je tokom šest godina povezala hiljade pojedinaca, organizacija i institucija širom Srbije, stvarajući pokret sa stvarnim, dugoročnim uticajem na životnu sredinu. Ono što je počelo kao jednostavna akcija sadnje drveća, danas je postalo simbol društvene odgovornosti i aktivizma. Milion posađenih sadnica svedoči o našoj viziji da doprinosimo održivosti i zaštiti prirode, a istovremeno inspirišemo druge da se pridruže ovom značajnom projektu. Veliku zahvalnost dugujemo svim našim partnerima, volonterima, zaposlenima i svima onima koji su prepoznali važnost ove inicijative i svojim angažmanom doprineli da sadnja milionite sadnice postane realnost. Ovaj uspeh je još veća odgovornost za nas, obavezuje nas da nastavimo dalje sa istim ciljem. Naša posvećenost zelenoj životnoj sredini integralni je deo poslovanja kompanije i njenog svakodnevnog rada – zaključila je Ana Aleksić.

– Za nas u dm drogerie markt projekat „Zasadi drvo“ od samog početka predstavlja više od ekološke inicijative – to je zajednički poduhvat koji povezuje ljude i doprinosi dugotrajnim promenama. S posađenih milion stabala dokazali smo koliko zajednički napor može da doprinese zelenijoj budućnosti. Ponosni smo što u ovaj projekat svako može da se uključi – volontiranjem, edukacijom ili širenjem svesti – jer svako drvo koje posadimo danas znači zdraviji prostor za generacije koje dolaze – izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija.

Projekat „Zasadi drvo“ pokrenule su kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt, uz podršku WMG fondacije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP „Zelenilo Beograd“.

 

Ostali naslovi

Predstavljeni investicioni potencijali Srbije na DITC25 konferenciji u Londonu
Srpska ekonomija
Na poziv Britanske privredne komore, Predrag Nikolić, generalni direktor Centra za digitalnu transformaciju i savetnik predsednika Privredne komore Srbije i Kulvir Rendžer, predsednik Britansko-srpske privredne komore, predstavili su investicione potencijale Srbije i mogućnosti saradnje u oblasti digitalizacije i razvoja startap ekosistema Srbije i Velike Britanije
Plastenici poljoprivrednim gazdinstvima iz Nove Varoši
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac, u saradnji sa opštinom Nova Varoš, raspisala je novi konkurs za dodelu plastenika poljoprivrednim proizvođačima sa teritorije ove opštine. Prošle godine je 20 poljoprivrednika i poljoprivrednica sa teritorije Nove Varoši dobilo plastenike kroz ovaj program
Nađeno rešenje za plaćanje doprinosa zaposlenima koji se bave istraživanjem i razvojem
Srpska ekonomija
Problem plaćanja doprinosa iz budžeta zaposlenima u kompanijama koje se bave istraživanjem i razvojem i koriste poreske olakšice države, biće rešen krajem maja implementacijom tehničkog rešenja koje će omogućiti radnicima u tim firmama evidentiranje uplate doprinosa u momentu dospelosti
Zakup za sopstvenu baštu u Beču 430 evra godišnje
Srpska ekonomija
Grad Beč iznajmljuje građanima parcele u 21. i 22. opštini. Bašte površine do 110 kvadratnih metara mogu se koristiti na period do tri i po godine. Pilot projekat „Bečki gradski vrt" započet je na dve neiskorišćene zelene površine u 21. i 22. bečkoj opštini. Placevi su podeljeni na parcele između 70 i 110 kvadratnih metara, koje su odvojene živom ogradom
Redovna zamena jedinice Vojske Srbije u misiji na Kipru
Srpska ekonomija
Pripadnici odeljenja vojne policije koji su bili angažovani u mirovnoj operaciji Ujedinjenih nacija na Kipru vratili su se u Republiku Srbiju nakon predaje dužnosti novom kontingentu
Svetlosni buket u bečkom Gradskom parku
Srpska ekonomija
Umetnička instalacija „Buket svetlosti“ (LichtStrauss) u bečkom Gradskom parku kao deo proslave 200. godišnjice Johana Štrausa otvara se 21. marta i trajaće do 25. maja. Umetnica Viktorija Koeln svojom umetničkom kreacijom povezuje umetnost, tehnologiju i feminističke perspektive
Uspeh pripadnika vojske na 32. Novosadskom polumaratonu
Srpska ekonomija
Pripadnici Ministarstva odbrane i Vojske Srbije postigli su sjajne rezultate na 32. Međunarodnom novosadskom polumaratonu. U štafetnoj trci na 21,097 kilometara pobedila je ekipa 72. brigade za specijalne operacije, ekipa 63. padobranske brigade bila je druga, dok je ekipa Odreda vojne policije specijalne namene „Kobre“ zauzela treće mesto
Plastenici za poljoprivredna gazdinstva iz Prijepolja
Srpska ekonomija
Planirana je podrška za najmanje 20 poljoprivrednika i poljoprivrednica, koji imaju registrovana gazdinstva na teritoriji opštine Prijepolje, a koji žele da otpočnu ili prošire svoj posao vezan za plasteničku proizvodnju, sa ciljem ekonomskog jačanja porodica na selu. Ukupna raspoloživa sredstva po ovom konkursu su 5,6 miliona dinara
Konkurs za upis u vojne škole do 31. marta
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane raspisalo je konkurs za upis u vojne škole, koji je otvoren do 31. marta. Predviđen je upis 240 kadeta Vojne akademije, 33 kadeta Medicinskog fakulteta VMA, 110 učenika Vojne gimnazije – 80 za Opšti, 20 za Vazduhoplovni smer, pet za prijem u drugi i pet za prijem u treći razred Opšteg smera i 80 učenika Srednje stručne vojne škole „1300 kaplara“
Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase
Srpska ekonomija
Francuska avio-kompanija Air France predstavila je novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klase. U pitanju su kabine površine čak 3,5 metara kvadratnih koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine