Kompanije iz Srbije šesti put predstaviće ponudu na najvećem svetskom sajmu prehrambenih proizvoda ANUGA 2019, koji će biti održan u Kelnu od 5. do 9. oktobra, saopštila je danas Privredna komora Srbije (PKS).
Nastup srpskih firmi organizuju PKS i Razvojna Agencija Srbije (RAS), a na ovogodišnjem sajmu Srbija će se predstaviti sa rekordnim brojem izlagača – 29 kompanija.
Proizvodi će biti izloženi na dva nacionalna štanda, u dve hale - za gotove i za zamrznute proizvode.
Na štandu sa gotovim proizvodima predstaviće se 14 srpskih kompanija - FRUITICA, Čantavir, JAffA, Crvenka, GENEZA, Kanjiža, MEDINO, Krnjevo, BASKET ZDRAVIJA HRANA, Golubinci, AROMA ZAČINI, Futog, DAMAR CONFIT, Beograd, BIBLI, Beograd, AGRANELA, Valjevo, ZDRAVO ORGANIK, Selenča, COLD PRESSOK, Beograd, TISACOOP, Kanjiža, INTERFOOD 60, Ivanjica, FUNGO JUG, Leskovac.
Što se tiče zamrznutih proizvoda, izlagaće 15 kompanija - SICOBERRY, Kraljevo, PIK BEČEJ, Bečej, FRIKOM, Beograd, PTPD MENEX, Kruševac, ITN GRUP, Zemun, VOĆAR, Svilajnac, MASTER FRUIT, Beograd, JUGPROM, Leskovac, HIBRID, Beograd, FRIGLO, Sutjeska, FRIGO-PAUN, Požega, EURO FRIGO, Požega, LAKI, Arilje, SWEET HOME, Brus, MIRAX AGRAR, Beograd.
PKS i RAS organizuju nastup srpske privrede na ovom prestižnom svetskom sajmu sa ciljem promocije i povećanja izvoza domaće prehrambene industrije na tržišta Nemačke, Evropske unije, i drugih zemalja, kao i upoznavanja proizvođača sa svetskim trendovima u prehrambenoj industriji.
Sajam pruža mogućnosti kompanijama da se upoznaju sa novim proizvodima i tehnologijama, pronađu nove poslovne prilike, upoznaju nove dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta, sagledaju svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju.
Sajam ANUGA je najveći međunarodni sajam na svetu prehrambene industrije i najznačajniji za sve proizvođače širom sveta.
Sajam se održava svake druge godine u Kelnu, u sajamskom prostoru KELN MESE, površine 284.000 metara kvadratnih.
Ove godine izlagaće preko 7.500 izlagača iz više od 100 zemalja, a očekuje se da će ANUGA 2019 imati više od 165.000 posetilaca iz 198 zemalja.
Sajam čini nekoliko tematskih celina odvojenih po paviljonima – gotovi proizvodi, mleko i mlečni proizvodi, zamrznuti proizvodi, meso i mesne prerađevine, alkoholna i bezalkoholna pića, pekarski proizvodi, organski proizvodi, navedeno je u saopštenju.