Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Svaki Srbin ima 25.000 dolara, Slovenac 122.000, Švajcarci najbogatiji u Evropi

Evropa
Srpska ekonomija

Credit Suisse je u desetom izdanju svog Globalnog izveštaja o bogatstvu, za 2019. godinu, rangirao evropske države, odnosno napravio spisak zemalja sa "količinom bogatstva" po odrasloj osobi.

Srbija je, sa 25.046 dolara po glavi stanovnika u drugom delu tabele, a prema ovom dokumentu, najimućniji su stanovnici Švajcarske, sa 564.653 dolara po čoveku.

Slede Island sa 380.868, Luksemburg sa 358.003 i Danska sa 284.022 dolara po osobi, prenosi Blic.

Među komšijama i zemljama bivše Jugoslavije, najbolje su pozicionirane Slovenija sa 122.508 dolara i Hrvatska sa 62.804 dolara. Crnogorci imaju 53.484, Bosna i Hercegovina 27.873, a Severna Makedonija 25.723 dolara.

Na dnu liste su Ukrajina sa 8.792 dolara, Gruzija sa 12.609 i Moldavija sa 12.804 dolara.

Ostali naslovi

Dinar danas oborio rekord, kurs 117,4673
Srpska ekonomija
Zvanični srednji kurs dinara prema evru iznosi 117,4673 dinara za evro, što je neznatna promena u odnosu na juče ali i novi najviši nivo srpske valute prema novčanoj jedinici evrozone u ovoj godini
Poreska uprava podnela 1.166 krivičnih prijava za 10 meseci
Srpska ekonomija
Poreska policija je za 10 meseci ove godine podnela nadležnim tužilaštvima 1.166 krivičnih prijava protiv 1.579 lica za učinjenih 1.529 krivičnih dela, saopštila je Poreska uprava Srbije
Tifani traži bolju ponudu od LVMH
Srpska ekonomija
Kompanija "Tifani" zatražila je danas od francuske grupacije LVMH, jedne od vodećih u svetu u sektoru luksuzne robe, da poboljša ponudu za preuzimanje vrednu 14,5 milijardi dolara, jer, kako je saopšteno, značajno potcenjuje vrednost te američke juvelirske kompanije
Vlada Srbijе i Grad Bеograd radiće zajеdno na infrastrukturnim projеktima
Srpska ekonomija
Vlada Srbijе i Grad Bеograd nastavićе zajеdno da radе na infrastrukturnim projеktima. Kao i u slučaju bеogradskog mеtroa, Vlada Srbijе bićе invеstitor na projеktu gradnjе novog mosta prеko Savе
Autentična hrana i rukotvorine su najbolji brend Srbije
Srpska ekonomija
U Grijer kući u Švajcarskoj, više od 170.000 turista svake godine može uživo da posmatra pravljenje unikatnog sira sa geografskom oznakom i kupovinom proizvoda i suvenira doprinese razvoju lokalne zajednice. Mesto ovako razvijenog iskustvenog turizma u Srbiji ne postoji, iako je naša zemlja zaštitila više od 50 proizvoda, po čemu je ispred Švajcarske
Ministarka Mihajlović razgovarala sa predstavnicima kompanije Pauеr Čajna
Srpska ekonomija
Potprеdsеdnica Vladе Srbijе i ministarka građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе, prof. dr Zorana Mihajlović, sastala sе danas sa dеlеgacijom kinеskе kompanijе „Pauеr Čajna rеjlvеj konstrakšеn“, koju jе prеdvodio Rеn Lidži, potprеdsеdnik kompanijе, i sa njima razgovarala o infrastrukturnim projеktima kojе zajеdnički rеalizuju sa Ministarstvom
Drugi dan šeste regionalne biznis i IT konferencije BIZIT Digitalna ekonomija
Srpska ekonomija
Otvoren je drugi dan šeste po redu regionalne biznis i IT konferencije BIZIT „Digitalna ekonomija“, pozdravnim govorom prof. dr Dejana Šoškića, redovnog profesora na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu
Poziv kineskim investitorima da ulažu u auto-industriju u Srbiji
Srpska ekonomija
Ministar bez portfelja u Vladi Republike Srbije zadužen za inovacije i tehnološki razvoj Nenad Popović poručio je danas u Šangaju da  Srbija može da postane centar razvoja automobilske industrije budućnosti, gde će zajedno sa kineskim partnerima razvijati inovativna rešenja zasnovana na veštačkoj inteligenciji i novim izvorima energije
Referentna kamatna stopa smanjena na 2,25%
Srpska ekonomija
Izvršni odbor Narodne banke Srbije odlučio je na današnjoj sednici da referentnu kamatnu stopu smanji na nivo od 2,25%. Smanjenjem referentne kamatne stope na novi, najniži nivo u režimu ciljanja inflacije, Narodna banka Srbije dodatno podržava kreditni i privredni rast
Na Bizitu razgovarano o marketingu i ljudskim resursima
Srpska ekonomija
Prvi dan BIZIT 2019 skupa završen je blokom posvećenim marketingu i ljudskim resursima. Zatim su održane i radionice, koje su privukle pažnju onih koji su želeli da čuju nešto više o konkretnim temama