Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Grand Sempler i dva zlata za UM Beograd na SEMPL festivalu

Beograd
Srpska ekonomija

Na 21. ceremoniji dodele nagrada "Sempler", sa najvećim brojem poena u konkurenciji 80 prijavljenih radova, kampanja „Ne odričem se“ medijske agencije UM Beograd osvojila je Grand Sempler za najbolju medijsku kampanju godine. Pored ove, najznačajnije nagrade, stručni žiri nagradio je Zlatnim Semplerom kampanje „Ne odričem se“ (NVO Da se zna), u kategoriji Inovativna upotreba kanala komunikacije, i „Beba bira gde“ (ROSA), u kategoriji Najbolja PR ili strategija promocije. Obe kampanje realizovane su u saradnji sa agencijom McCann Beograd.

„Festival Sempl jedini je isključivo medijski festival u regionu, pa su u tom smislu i nagrade dobijene na ovom festivalu definitivno najprestižnije za medijske agencije. Ovo je već drugi put da UM Beograd osvaja najviše priznanje na ovom festivalu. Naše kampanje su uvek upečatljive. Kampanja “Ne odričem se” je putem samo jednog komunikacionog kanala, štampanih medija, dobila veliki odjek, koji je imao jak uticaj na sve ostale medije zahvaljujući, pre svega, jakoj emotivnoj poruci. Sa druge strane kampanja “Beba bira gde”, je uspela da napravi veliki odjek u samo jednom danu koristeći strateški odabran kanal komunikacije i relevantan sadržaj. Naš uspeh leži u zajedničkom radu svih naših agencija u sistemu, kao i našoj ekspertizi u svim oblastima komunikacionih strategija. Naše sveobuhvatno razumevanje sveta komunikacija, sjajne kreativne ideje i želja da kreiramo bolji svet zajedno, iznedrile su ove jake poruke koje su prenesene na pravi način. Zato su i nagrađene. Hvala svima koji su to prepoznali i hvala klijentima, UM i McCann timovima koji su svojim velikim znanjem i iskustvom oživeli ove kampanje na pravi način, rekla je Branislava Cagronov, regionalna direktorka UM agencija Jugoistočne Evrope.

Ne odričem se - https://www.youtube.com/watch?v=riussg5rSk8

Beba bira gde - https://www.youtube.com/watch?v=2qCV0Qb78iw

Ostali naslovi

Drugo mesto na festivalu Bea World za Digitalni samit u Beogradu
Srpska ekonomija
Vlada Republike Srbije saopštila je da je na festivalu „Bea World“ Digitalni samit Zapadnog Balkana (Digital Summit Western Balkans), koji je održan u aprilu u Beogradu, osvojio drugo mesto u kategoriji događaja čija utrošena sredstva za organizaciju ne premašuju 500.000 evra
Ljudi posle četrdesete treba da rade samo tri dana
Srpska ekonomija
Istraživači su zaključili da se kognitivna efikasnost sredovečnih ljudi poboljšala kada su radili do 25 sati nedeljno
Kompanije propadaju jedna za drugom
Srpska ekonomija
U 2019. godini vrednost kompanija iz Silicijumske doline pala je skoro 100 milijardi dolara zbog čega investitori rizičnog kapitala završavaju sa svojim strategijama ulaganja
Biznis i IT događaj godine - Future is NOW 2019
Srpska ekonomija
Beograd će od 2. do 6. decembra biti domaćin četvrtog po redu Future is NOW. To je do sada najveći IT i biznis premium događaj posvećen korporativnim inovacijama i IT trendovima koji doprinose razvoju poslovanja
Beograd u znaku Božića i Nove godine
Srpska ekonomija
Beograd je i ovog decembra u znaku predstojećih božićnih i novogodišnjih praznika. Iako nema snega, zimska čarolija oseća se na skoro svakom koraku
Bimal, većinski vlasnik Novog sunca, investira 35 miliona evra
Srpska ekonomija
Bimal Grupa završila je postupak preuzimanja i postala većinski vlasnik somborske fabrike za proizvodnju jestivog ulja "Novo sunce"
Prihodi od gejming industrije u Srbiji oko 100 miliona evra
Srpska ekonomija
Gejming industrija u svetu raste rapidnom brzinom, jača je od muzičke, TV i filmske industrije i meri se desetinama milijardi dolara, a u Srbiji zvaničnih podataka o prihodima ove industrije koja je konkurentna svetskoj, nema
Kina osnovala najveću kompaniju za brodogradnju na svetu
Srpska ekonomija
Kina je zvanično osnovala brodograđevinsku kompaniju Čajna Šipbilding Grupu, za koju državna radio-televizija CCTV tvrdi da je najveća na svetu
Francuzi prodaju 1.500 dvoraca
Srpska ekonomija
Skoro 1.500 dvoraca moglo bi se naći u prodaji širom Francuske, objavio je Figaro pozivajući se na stručnjake i specijalizovane trgovce nekretninama
Poverenje u evro nikad veće
Srpska ekonomija
Kristin Lagard, kao nova predsednica Evropske centralne banke, potpisala je nove novčanice evra, naglašivši pritom kako poverenje u evro raste, budući da se 76 odsto građana zalaže za jedinstvenu valutu