Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Poruke kampanje Kad ide tura, ne ide gas doprinele širenju svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola kod više od milion vozača

Beograd
Foto: Warp Strudio
Srpska ekonomija

Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola. Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.

Potpisujući sporazum, Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija, izjavila je da je kampanja “KAD IDE TURA NE IDE GAS“ prvo i jedinstveno partnerstvo između lidera pivske industrije i nacionalnog saveza vozača.

“Ponosni smo što drugu godinu zaredom nastavljamo saradnju sa našim partnerom Auto-moto savezom Srbije. Spajaju nas ista misija i zajednički cilj - veća bezbednost u saobraćaju i namera da kampanjom “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ doprinesemo širenju svesti o važnosti odgovorne konzumacije kod svakog vozača u našoj zemlji. Poruke naše kampanje u prvoj godini partnerstva stigle su do više od milion vozača. Ovo nam daje podstrek i dodatnu motivaciju da u ovoj godini podignemo lestvicu i utičemo na odgovornost kod duplo većeg broja učesnika u saobraćaju. Naša ambicija je da u narednoj godini dopremo do svakog od ukupno preko tri miliona vozača u Srbiji i da samim tim povećamo svest i stepen odgovornosti u saobraćaju.”, izjavila je Đokić.

Pivo je prirodan proizvod u kojem uživaju stotine miliona ljudi širom sveta, ali samo odgovorna konzumacija ovog napitka sme da bude deo izbalansiranog životnog stila. Upravo zato, HEINEKEN Srbija godinama unazad preduzima brojne aktivnosti, kako bi podigao svest svojih potrošača i svih ljubitelja piva o ovoj izuzetno važnoj temi.

U narednom periodu, poruke o odgovornoj konzumaciji biće prenete širokoj javnosti kroz različite kanale komunikacije i ekskluzivne video sadržaje, a posebno zanimljive biće inovativne aktivacije u auto-školama širom Srbije kao i poslovnicama AMSS i "AMS Osiguranje" a.d.o. kojima su bezbednost svih učesnika u saobraćaju prioritet poslovanja.

Generalni sekretar AMSS-a, Milan Nikolić, izrazio je zadovoljstvo postignutim rezultatima prošlogodišnje kampanje, činjenicom da ona postaje tradicija, i pozvao sve učesnike u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise, i da budu odgovorni prema sebi i drugima.

“Ovo je druga godina zaredom u kojoj potpisujemo jedan sjajan sporazum između lidera u proizvodnji piva i Auto-moto saveza Srbije. Naš cilj jeste promovisanje saobraćajne kulture i poštovanje propisa. Hvala Heineken-u i direktorki Nedi na inicijativi. Prošle godine, kada smo potpisivali sporazum, izrazio sam nadu da će se ova inicijativa nastaviti, da će prerasti u tradiciju, i drago mi je da se to dešava. Drago mi je da imamo i veliku podršku Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja, i da i jedni i drugi pozdravljaju ovu akciju. Važno je da danas skrenemo pažnju da su u prvih pet meseci ove godine vozači koji su bili pod dejstvom alkohola učestvovali u 21 saobraćajnoj nezgodi sa stradalim licima, kao i u 491 nezgodi sa povređenim licima. Ovo nisu brojke, ovo su ljudi koji su povređeni ili koji danas više nisu među nama. Čestitam Heineken-u zato što ispred svog interesa stavlja društvenu odgovornost i sugeriše svim učesnicima u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise. Ne zaboravite - alkohol i volan ne idu zajedno, jer kao što znate, KAD IDE TURA, NE IDE GAS“, izjavio je Nikolić.

Svojim kredibilitetom, stručnošću i prepoznatljivošću, poznati srpski automobilista, i partner AMSS-a, Nikola Miljković, dodatno će doprineti širenju poruka kako bi stigle do što većeg broja vozača.

“Veliko mi je zadovoljstvo i čast što imam priliku da budem deo ovako važne društveno odgovorne kampanje koju već drugu godinu zaredom sprovode HEINEKEN Srbija i Auto moto savez Srbije. Tokom karijere sam upravljao automobilima od 55 do 550 konjskih snaga. Svi se oni voze na isti način, a povećanjem brzine vreme reakcije se uveliko smanjuje. Zato je potrebno da je vozač uvek odmoran i fokusiran, a poznato je da alkohol značajno smanjuje koncentraciju i produžava vreme reakcije. U svemu što radim, u poslu, u životu, na stazi, za mene je odgovornost najvažnija. Kao zaštitno lice ove važne kampanje moja misija je da širim svest o tome koliko je važno da vozači ne konzumiraju alkohol, jer KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, rekao je Miljković.

Budući da je u poslovanju, baš kao i u životu, neophodan pouzdan partner, jedinstvena saradnja kompanije HEINEKEN Srbija sa AMSS-om, kao i kampanja ” KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, predstavljaju korak napred u edukaciji svih vozača o odgovornoj upotrebi alkohola i savesnom ponašanju u saobraćaju.

Ostali naslovi

Belgrade Beer Fest Beograd počinje u četvrtak
Srpska ekonomija
Festival je tokom više od dve decenije svog osnivanja postao glavna letnja senzacija u Beogradu, privlačeći nekoliko stotina hiljada posetilaca godišnje, koji su mogli da uživju u više od 300 različitih brendova pita. Ove godine festival traje do 18. juna
100 uspešnih poslovnih žena
Srpska ekonomija
Uspešno je zatvoren drugi veliki nacionalni konkurs podrške ženama preduzetnicama iz ruralnih i negradskih sredina. Zabeleženo je ponovo veliko interesovanje što samo govori o značaju ove inicijative i još snažnijoj udruženoj podršci ženskom preduzetništvu
Znatno povećanje korišćenja usluge plaćanja na rate Dina karticama u 2022. godini
Srpska ekonomija
Promet plaćanjem na rate Dina karticama u prošloj godini bio je u ukupnom iznosu od 7,6 milijardi dinara, što je za 32 odsto više nego u 2021. godini, kada je promet bio oko 5,7 milijardi dinara, saopštila je Narodna banka Srbije
Raspoloženje nemačkih ulagača poboljšano u junu
Srpska ekonomija
Nemački insitutu za ekonomska istraživanja, upozorava međutim, da izvozno orijentisani sektori pate od slabe globalne ekonomije, kao i da stručnjaci ne predviđaju poboljšanje ekonomske situacije u drugoj polovini godine
Ministarstvo finansija CG: Sve obaveze izmirene u potpunosti
Srpska ekonomija
Državni zapisi u iznosu od 39 miliona evra u celosti su otplaćeni, što govori da je Ministarstvo finansija ostvarilo, kako je saopšteno, jedan od svojih primarnih ciljeva, a to je uredno izmirivanje svih obaveza, uz punu stabilnost javnih finansija
Poziv privrednicima: Novi program za nabavku opreme
Srpska ekonomija
Više od 120 učesnika skupa imalo je priliku da se upozna sa prednostima koje program podrške pruža.Privredni subjekti koji ispune uslove Programa i kojima banke/lizing kompanije uključene u realizaciju Programa, uslovno odobre kredit, odnosno finansiranje, mogu ostvariti pravo na sufinansiranje do 25 odsto neto vrednosti nabavke opreme
Za rekonstrukciju ulice u starom delu Priboja 20,8 miliona dinara
Srpska ekonomija
Rekonstrukcijom ove značajne ulice u starom delu Priboja, oko 4.000 meštana i više od 40 privrednika i preduzetničkih radnji dobiće bolje uslove i potpuno savremenu infrastrukturu. Biće zamenjena vodovodna i kanalizaciona mreža, ulična rasveta, kolovoz i trotoari
Naredba o predaji oružja i municije pravno utemeljena
Srpska ekonomija
Naredba je opravdana i srazmerna zakonom utvrđenom cilju, saopštava MUP povodom navoda pojedinih medija kojima se dovodi u pitanje zakonitost i ustavnost naredbe čije je trajanje produženo do 30. juna
Kretanje inflacije u maju
Srpska ekonomija
Mesečna inflacija u maju iznosila je 0,9%, što je sporije u odnosu na prosečnu mesečnu inflaciju u periodu januar-april (1,1%). Mesečnu dinamiku rasta inflacije obeležile su ranije najavljena poskupljenja električne energije i gasa, kao i rast cena neprerađene hrane. U suprotnom smeru su delovale niže cene naftnih derivata i usluga
Privrednici iz Srbije učestvovali na Međunarodnom sajmu logistike i transporta u Barseloni
Srpska ekonomija
Privrednici i predstavnici Privredne komore Srbije učestvovali su protekle sedmice u Barseloni na događajima u organizaciji Asocijacije mediteranskih komora – MEDAWEEK, kao i na Međunarodnom sajmu logistike i transporta Medalogistics Barcelona i B2B razgovorima