Turistička organizacija Srbije (TOS) je učestvovala na međunarodnom sajmu turizma ITB China, koji se održao u Šangaju od 27. do 29. maja 2024. godine. Među preko 600 izlagača iz više od 80 zemalja, TOS je svoju turističku ponudu prezentovao u okviru zajedničkog štanda Evrope, pružajući priliku da posetioci sajma otkriju sve lepote i mogućnosti koje Srbija nudi kao turistička destinacija.
Osim TOS-a, na sajmu su prisustvovale i brojne domaće i regionalne turističke agencije koje u svojoj ponudi imaju Srbiju. Ovo je bila izuzetna prilika za umrežavanje i sklapanje novih poslovnih dogovora, kao i za promociju Srbije na jednom od najvećih tržišta na svetu.
Prvog dana sajma, direktorka TOS-a, Marija Labović, bila je član delegacije, za okruglim stolom, predstavnika turističke privrede Evrope i sveta. Ovom prilikom se sastala sa predstavnicima najznačajnijih turističkih agencija u NR Kini, što je rezultiralo otvaranjem novih mogućnosti za saradnju i promociju Srbije, objavio je TOS.
Direktorka Labović je održala prezentaciju o Srbiji kao turističkoj destinaciji ispred turističkih medija i najznačajnijih turističkih agencija Šangaja. Najavila je, tom prilikom, otvaranje novih avio linija iz Srbije za Šangaj i Guandžou, kao i održavanje EXPO 2027 u Beogradu. Odmah nakon prezentacije, organizovani su B2B sastanci između 10 predstavnika turističke privrede iz Srbije i preko 65 organizatora putovanja iz Kine. Srbiju su predstavljali od agencija Balkan Infinity travel, Omnitours, Kontiki travel, Wild Serbia, Pro Travel, Sai hua travel, Balkan&more, Venntour travel, a od hotela Hotel Hyatt Regency Belgrade i Hotel Calisi Beograd.
Nastup TOS-a u Kini završen je potpisivanjem memoranduma o razumevanju sa kompanijom Tongcheng, liderom na tržištu kineske onlajn turističke industrije. Ovaj sporazum će omogućiti još veću vidljivost Srbije na kineskom tržištu i doprineti povećanju broja kineskih turista u našoj zemlji.
TOS će nastaviti sa promotivnim aktivnostima i u narednom periodu, sa ciljem da Srbija postane još prepoznatljivija i privlačnija turistička destinacija na svetskom tržištu.