Privredna komora Srbije i kompanija "Koka-Kola" potpisale su danas Sporazum o saradnji radi podrške ženskom preduzetništvu i ekonomskom osnaživanju žena, saopštila je PKS.
Sporazum su potpisale direktorka Sektora preduzetništva PKS Branislava Simanić i direktorka komunikacija i javnih poslova kompanije Koka-Kola Jelena Trninić.
Povodom Međunarodnog dana žena kompanija Koka-Kola je pokrenula kampanju "Budimo jednaki" radi podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena jer, kako je istaknuto, u Srbiji su žene za isti posao plaćene i do 16 odsto manje.
U okviru kampanje, kompanija Koka-Kola pružaće podršku sekciji ženskog preduzetništva Privredne komore Srbije kroz donaciju sredstava za programe edukacije i profesionalnog osnaživanja žena.
Radionice imaju cilj da unaprede žensko preduzetništvo, podstaknu međusobno umrežavanje i edukaciju žena, kao i promociju korišćenja savremenih digitalnih alata u poslovanju.
Branislava Simanić je istakla da je jedan od fokusa Sektora preduzetništva PKS upravo razvoj i unapređenje ženskog preduzetništva koje je snažan resurs novog zapošljavanja i navela da je u PKS zato formirana sekcija za žensko preduzetništvo koja ima za cilj ekonomsko osnaživanje svih žena.
"Kroz rad ove sekcije žene imaju mogućnost da pokreću inicijative za izmene i dopune zakona, da daju predloge za unapređenje ambijenta poslovanja, a mi za njih organizujemo B2B sastanke, pomažemo ih da se umrežavaju i da izađu na strana tržišta i na sajmove", rekla je Simanić.
Jelena Trninić, direktorka komunikacija i javnih poslova kompanije Koka-Kola, kazala je da je PKS dugogodišnji partner kompanije Koka-Kola.
Ona je istakla da je za kompaniju 8. mart, Međunarodni dan žena mnogo više od poklona i cveća za dame jer je to ujedno prilika da se na globalnom nivou podseti koliko je bitno da se borimo za ljudska prava, za ravnopravnost u svakom pogledu i za osnaživanje žena.
"Žene su u našoj kompaniji vrlo aktivno uključene u sve vodeće pozicije na globalnom nivou i potpuno su ravnopravne u kompaniji", rekla je Trninić.
Prema njenim rečima, kampanja "Budimo jednaki" treba da podigne svest javnosti da su žene manje plaćene od muškaraca i da se maksimalno omogući dalje osnaživanje žena.
Direktorka Sektora preduzetništva PKS je najavila da je u planu organizovanje čitavog niza radionica i edukacija kako bi se poslovanje žena digitalizovalo čime bi njihovi biznisi postali konkurentni i održivi na duži rok.