Na osnovu Odluke o uvođenju vanrednog stanja na teritoriji Republike Srbije zbog epidemije virusom COVID-19, JKP „Infostan tehnologije” je kao društveno odgovorno preduzeće koje vodi računa najpre o najstarijim, a potom i svim ostalim korisnicima, donelo niz mera u skladu sa odlukama predsednika Aleksandra Vučića i Vlade Srbije, kako bi svi bili zaštićeni od ekonomskih posledica epidemije. Kako su najstariji sugrađani ujedno i najugroženiji, JKP „Infostan tehnologije” omogućilo je da najstariji sugrađani koji imaju više od 65 godina svoje račune za februar, mart i april 2020. godine plate naknadno, po završetku vanrednog stanja, i to bez obračunavanja kamate.
Kako bi se zaštitili korisnici, tokom trajanja vanrednog stanja neće se pokretati novi postupci prinudne naplate, pri čemu će se zastati sa sprovođenjem postupaka izvršenja u periodu od 90 dana, navedeno je u saopštenju ovog preduzeća.
Svim redovnim platišama starijim od 65 godina tokom trajanja vanrednog stanja biće omogućeno korišćenje popusta od pet, šest i sedam odsto i subvencija u iznosu od 10 do 30 procenata, te niko od navedenih grupa korisnika u ovom periodu neće izgubiti pravo na popuste i subvencije pri plaćanju računa, bez obzira na kašnjenje. Takođe, u navedenom periodu neće se obračunavati kamate na kašnjenje.
Preduzeće će izaći u susret korisnicma i produžiti akciju reprograma duga po okončanju vanrednog stanja, najmanje za dodatnih 90 dana, kako bi svi zainteresovani mogli da reprogramiraju dug po veoma povoljnim uslovima. Sve mere koje će sprovesti preduzeće imaju za cilj da Beograđanima pomognu i da rasterete njihove kućne budžete tokom trajanja vanrednog stanja, istaknuto je u saopštenju.
Dodatna mera JKP „Infostan tehnologije” jeste obustava rada sa korisnicima na šalterima preduzeća, te je preporuka da se korisnici za pitanja, prigovore, reklamacije i sugestije obraćaju telefonskim putem i putem imejla. Korisnicima su na raspolaganju u pojačanom kapacitetu Besplatni pozivni centar 0800-011-018 za pozive iz svih fiksnih mreža, telefonski broj 011/3954-420 za pozive iz mobilnih mreža, kao i telefoni ekspozitura preduzeća. Pitanja se mogu uputiti i putem elektronske pošte na imejl-adrese: infostan@infostan.rs, prinudnanaplata@infostan.rs, upitstanja@infostan.rs, kao i na imejl-adrese ekspozitura preduzeća, u zavisnosti od vrste traženih informacija. Podsećamo na to da se obrasci za reklamacije na komunalne usluge mogu preuzeti sa sajta preduzeća i poslati elektronskim putem, naveo je „Infostan”.
Korisnicima je na raspolanju onlajn upit stanja na sajtu preduzeća, posredstvom kojeg mogu brzo i jednostavno preuzeti elektronske kopije računa i izvršiti uplatu, ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom, a pored toga imaju i uvid u svoje uplate, naznačeno je u saopštenju.