Kreditni biro UBS pažljivo prati sve preporuke nadležnih državnih organa i primenjuje sve raspoložive preventivne mere u cilju sprečavanja širenja virusa KOVID 19.
Radi zaštite zdravlja klijenata i prevencije širenja virusa, savetuje se da se za potrebe dobijanja izveštaja Kreditnog biroa izbegava neposredni kontakt i dolazak u prostorije Kreditnog biroa, već da se koriste druge mogućnosti koje klijentima stoje na raspolaganju bez ograničenja. Na taj način odgovorno pristupamo preporukama Vlade Republike Srbije, ne ugrožavajući kontinuitet poslovanja.
U gore navedenom cilju, informišu i podsećaju sve klijente da je Lični izveštaj Kreditnog biroa moguće dobiti na sledeće načine:
Podnošenjem zahteva za dobijanje Ličnog izveštaja u banci, nakon čega će izveštaj biti dostavljen klijentu na jedan od načina na koji se klijent opredeli u podnetom zahtevu, i to:
na e-mail adresu – pritom savetuju da vode računa da ukoliko koriste Gmail nalog, može da se desi da poruka sa Ličnim izveštajem ode u folder nepoželjnih poruka (spam/junk/trash). Zato mole da provere spomenute foldere. Ako koristie mobilni uređaj, potrebno je da idu na Gmail aplikaciju (ne na aplikaciju koja objedinjeno prikazuje sve e-mail naloge).
Zahtevi mogu da se podnesu i putem faksa, poštom ili registracijom na portalu Kreditnog biroa (www.kreditnibiro.com) koja se može izvršiti na dva načina: koristeći ličnu kartu sa digitalnim sertifikatom ili popunjavanjem Pristupnice u banci ili u Kreditnom birou, nakon čega se ceo postupak obavlja elektronski.
Za sve druge poslove iz nadležnosti Kreditnog biroa klijenti mogu da koriste brojeve telefona 011/ 30 20 768; 011/ 30 20 571 i 011/ 30 20 765, kao i mejl adresu kreditni.biro@ubs-asb.com.