Američka kompanija za onlajn trgovinu Amazon, zadržala je treću godinu zaredom titulu najvrednijeg svetskog brenda na rang listi “Brand Finance Global 500” za 2020, a italijanski proizvođač luksuznih automobila Ferari je ostao najsnažniji globalni brend drugu godinu uzastopno.
Kako se navodi u izveštaju “Brand Finance”, vrednost robne marke Amazon je probila do sada nedostižan prag od 200 milijardi američkih dolara.
Naime, vrednost brenda Amazon je sa prošlogodišnjih 187,9 milijardi dolara porasla za 18 procenata ove godine, na 220,8 milijardi dolara, nadmašivši za preko 60 milijardi dolara drugoplasirani Gugl i za 80 milijardi dolara Epl, koji je na trećem mestu, prenosi Investitor.me.
Na četvrtoj poziciji najvrednijih svetskih brendova nalazi se Majkrosoft, peti je južnokorejski Samsung, slede kineski ICBC (6), Fejsbuk (7), Volmart (Walmart) (8), a listu prvih 10 najvrednijih zaokružuju još dva kineska brenda – Ping An i Huawei.