Svi koji žele jedan od Folksvagenovih ID modela moraće izvršiti narudžbinu putem interneta.
Nemačka marka putem internetske prodaje želi da minimizira potrebu za lagerovanjem na tržištu automobila, tako da će se proizvodnja temeljiti na principu prihvaćenih narudžbina.
Pored toga, kupovina putem interneta odvijaće se na takav način da će automobil imati fiksnu cenu, tako da bi dobro staro "pregovaranje" s trgovcima ili prodajnim savetnicima trebalo ući u istoriju.
Međutim, to ne isključuje izložbene salone iz cele priče, pa one ostaju deo celokupnog iskustva. Ovde ćete moći zakazati probnu vožnju jednog od električnih modela koje će Folksvagen nuditi u skoroj budućnosti.
Osim toga, oni koji ne daju sve od sebe za kupovinu putem interneta, moći će isto učiniti u salonu, uz prisustvo savetnika koji će im pomoći da što pre završe postupak naručivanja svog novog ljubimca na četiri točka, preneo je Indikator.ba.
Ovakvo ponašanje prilično je slično onome što Tesla radi sa svojim automobilima.
Međutim, jedna će razlika biti presudna. Američka marka isporučuje automobile direktno na adresu kupca, dok će Folksvagen isporučiti vozila u izložbeni salon po izboru kupca.