Telenor je na nedavno održanom regionalnom takmičenju South East Europe Customer Experience Awards osvojio četiri pojedinačne nagrade i proglašen je ukupnim pobednikom takmičenja, saopštila je danas ta kompanija.
To je prvi put da se nagrade dodeljuju za region jugoistočne Evrope, a konkurenciji su se našle brojne kompanije iz Srbije i zemalja u okruženju.
Nagrađeni pojedinačni projekti su: Zlatni pobednik u kategoriji Digitalno korisničko iskustvo za projekat Plaćanje na klik, Zlatni pobednik u kategoriji Telekomunikacije za celu 2019. godinu, Srebrni pobednik u kategoriji Korisnici u srcu svega za projekat Sve za telefon, telefon za sve i Srebrni pobednik u kategoriji Zaposleni u srcu svega – velike kompanije za projekat Retail akademija.
Takmičenje South East Europe Customer Experience Awards dodeljuje nagrade organizacijama, timovima i pojedincima za inspirativne, inovativne i edukativne prakse i iskustva kupaca.
Ove godine, takmičenje je po prvi put organizovano za jugoistočni deo Evrope, a zbog opšte situacije, sama odbrana radova kao i proglašenje pobednika, odvijalo se onlajn.