Novi, veliki projekat Privredne komore Srbije pod nazivom “Stvarano u Srbiji” predstavljen je danas u Etnografskom muzeju u Beogradu koji čuva srpsku tradiciju, uz tradicionalnu srpsku muziku. U okviru projekta kreiran je žig “Čuvarkuća” sa idejom da se podrže proizvodi domaćih kompanija i preduzeća.
“Želimo, pre svega ovom akcijom i žigom “Čuvarkuća” koji smo napravili da pokažemo i probudimo svest o tome šta je naša odgovornost kada jednim potezom u prodavnici kupujemo nameštaj, sok ili neki prehrambreni proizvod, koji je ne samo proizveden u Srbiji, već da je to nešto najbolje što imamo”, rekao je predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež.
On je dodao da je to proizvod koji sadrži naš rad, ideju, kreativnost, dizajn, inovaciju i još da je sve to iz domaćih sirovina.
Na projekat “Stvarano u Srbiji” radilo se intezivno šest meseci, a u njegovom kreiranju pomogao je prof. dr Saša Veljković sa Ekonomskog fakuteta u Beogradu. On je rekao da projekat predstavlja novu privrednu dinamiku među našim kompanijama i proizvođačima.
“Projekat nije napravljen da traje mesec dana, nije reklamna kampanja, već je strateški osmišljen kako bi se sačuvalo naše opstajanje na ovim prostorima”, istakao je prof. Veljković i dodao da se dobijanjem žiga “Čuvarkuća” stvaraju kreativnost, inovativnost i kvalitet. To su i naši iskonski, domaći proizvodi nastali iz naših voćnjaka, pašnjaka, fabrika i uz pomoć naših tehnologa.
Za žig “Čuvarkuća” mogu da se prijave kompanije i proizvođači koji postoje bar godinu dana i posluju sa 80 odsto domaćih resursa. Ponuđeni proizvod ili linija proizvoda mora da ima nadprosečan kvalitet, ispunjava ekološke standarde i tu svoju vrednost potvrdi dokumentima.
Čadež je pozvao proizvođače da se uključe i tako probude “Čuvarkuću”. Zainteresovani mogu da se prijave od 16. juna. Sve informacije o projektu nalaze se na sajtu www.stvaranousrbiji.rs.