Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Biti svoj

Beograd
Srpska ekonomija

U svetu u kom se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti. Kampanja #potpunoja predstavljena je na svečanom događaju u Beogradu, na kom su otvorene diskusije koje su veoma važne u modernom vremenu. Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga i podseća nas na to kako izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti.

Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o vrlo važnim temama za savremeno društvo: uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.

„U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.

„Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.

U okviru kampanje na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa haštagom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost. Poruka jedinstvenosti i snaga svake osobe biće preneta i na fotografijama ljudi koji imaju razne životne priče. Svima zajednička jeste poruka osnaživanja: najlepše je biti svoj.

Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga.

Ostali naslovi

Turistička organizacija Srbije na sajmu turizma u Madridu
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Srbije učestvivala je na 45. međunarodnom sajmu turizma u Madridu  „FITUR“, koji je počeo 22. i trajae do 26. januara. Osim TOS-a i nacionalne aviokompanije „Er Srbija“, na zajedničkom štandu svoju ponudu predstavile su i turističke organizacije Vojvodine i Subotice, kao i brojne agencije i hoteli
Oprez pri izboru aplikacija
Srpska ekonomija
Korisnici brojnih aplikacija retko kada imaju punu informaciju o praksi pri obradi njihovih ličnih podataka kako bi izbegli čestu situaciju da, ako je aplikacija besplatna, lični podaci postaju valuta
Na letovima ER Srbije u 2024. godini 4,44 miliona putnika
Srpska ekonomija
Sa matičnog aerodroma u Beogradu, kao i druga dva međunarodna aerodroma u Srbiji - niškog i kraljevačkog, kompanija je realizovala 47.022 leta, odnosno 4 % više u poređenju sa prethodnom godinom. Kada je reč o robi, za proteklih godinu dana, srpska nacionalna avio-kompanija prevezla je preko 7.144 tona, što je 25,14 % više u odnosu na 2023. godinu
Beč: novim tehnologijama u potrazi za saradnicima
Srpska ekonomija
Bečki gradski prevoznik „Wiener Linien“ u potrazi za novim saradnicima pored standardnih metoda zapošljavanja koristi i inovativne pristupe zahvaljujući novim tehnologijama i digitalnim alatima. Opsežnim merama zapošljavanja, škole vožnje Bečkih linija već su dobro popunjene do kraja prvog kvartala 2025. godine
Početak usavršavanja 14. klase Visokih studija bezbednosti i odbrane
Srpska ekonomija
Svečanost povodom početka usavršavanja 14. klase polaznika Visokih studija bezbednosti i odbrane održana je danas u amfiteatru Škole nacionalne odbrane „Vojvoda Radomir Putnik“ u Beogradu. Državni sekretar u Ministarstvu odbrane Mile Jelić, tom prilikom, istakao je da su ove studije dobro organizovane i vešto vođene u Školi nacionalne odbrane te da su opravdale  sva očekivanja
Otvoren višenamenski prostor u Pirotu u okviru Sajma pirotske peglane kobasice
Srpska ekonomija
Tokom Sajma pirotske peglane kobasice, u Pirotu je otvoren višenamenski prostor koji će biti domaćin brojnih manifestacija koje su se do sada održavale širom grada i mesto gde će se sprovoditi različiti sadržaji lokalnih, građanskih inicijativa. Ovaj objekat je hala površine 943 kvadratna metra sa dodatnim prostorijama, a projekat sprovodi GIZ
Prazne reči i medijska pompa
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod još jednom upozorava javnost na kontinuirane pokušaje obmane od strane samoproklamovanih lidera nereprezentativnih sindikata u RGZ-u
Nastavak pete sezone ciklusa koncerata Muzikom kroz muzej
Srpska ekonomija
Istorijski muzej Srbije i udruženje „Unica Art” organizuju u utorak, 28. januara, u 20 časova, koncert italijanskog dua „Re-Imagine”. Ovo je sedmi koncert klasične i popularne muzike, u okviru pete sezone ciklusa „Muzikom kroz muzej”, kojim se ciklus nastavlja u 2025. godini
Podrška ženama preduzetnicama
Srpska ekonomija
Fondacija „Ana i Vlade Divac“ uz podršku „Intesa fondacije filantropske organizacije“ i individualnih donatora otvorila je konkurs za bespovratnu pomoć malim i mikro preduzećima, i zadrugama, koje su osnovale žene i/ili koje vode žene, kao i pravnim subjektima koji zapošljavaju više od 60% žena, i udruženjima građana koja unapređuju ekonomsku samostalnost i položaj žena
Sa 19 miliona noćenja 2024. najbolja godina za bečki turizam
Srpska ekonomija
Prethodna godina bila je najuspešnija godina za bečki gradski turizam od početka evidencije, izjavio je predsednik Bečke turističke organizacije i član Gradskog veća za privredu, Peter Hanke. Grad je zabeležio 8.169.000 dolazaka, što je povećanje od 11 odsto u odnosu na 2023. godinu, kao i 18.865.000 noćenja (+9%). Još važniji su prihodi od noćenja