Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Riznica ukusa iz Srbije bogatija nego ikada

Beograd
Srpska ekonomija

U okviru kampanje „Riznica ukusa iz Srbije“, u svim Super Vero marketima do 20. oktobra, kupci imaju priliku da otkriju pažljivo selektovanu ponudu domaćih proizvoda, nastalih sa puno posvećenosti i ljubavi, u malim gazdinstvima širom Srbije.

Na policama se mogu pronaći mlečni specijaliteti, poput kravlje i kozje surutke, kačkavalja iz Pirota sa zaštićenim geografskim poreklom, kao i organskih sireva sa Zlatibora, obogaćenih začinskim biljem. Ljubitelji suhomesnatih proizvoda mogu da izaberu između delikatesa od mangulice, ovčijih kobasica, konjskog i bivoljeg mesa, sudžuka, kao i specijaliteta iz Zasavice i Bojčinske šume, pripremanih po tradicionalnim receptima.

U segmentu delikatesa, ponuda uključuje ajvare od cepkane paprike bez aditiva, zimnica od zelene paprike sa tartufima, domaće džemove sa neobičnim dodacima, fermentisani crni i beli luk, kao i sirupe od mladih borovih izdanaka, drenjina i dunja. Tu su i smrznute organske višnje, maline i kupine, koje čuvaju nutritivne vrednosti tokom cele godine.

Ova pažljivo odabrana kolekcija ukazuje na bogatstvo domaće kuhinje – ne samo kao gurmanske tradicije, već i kao prostora u kojem se prošlost i savremeni ukus uspešno spajaju.

Kampanja „Riznica ukusa iz Srbije“ već godinama ima za cilj da kroz konkretne proizvode predstavi i sačuva kulturno i gastronomsko nasleđe naše zemlje. Pored ukusa, kroz liflet i informativne materijale, kupci mogu da saznaju više o autohtonim sortama, zanatima, običajima i zanimljivostima iz naše prošlosti – poput toga ko su župske dame iz neolita, ili u kakvoj su vezi Stefan Nemanja i jedno od najstarijih vinogorja Balkana.

„Kroz ‘Riznicu ukusa iz Srbije’ nastojimo da kupcima približimo bogatstvo domaće baštine i podsetimo koliko su naši preci ostavili vredno nasledstvo koje danas čuvamo za pokoljenja. Zato svake godine proširujemo ponudu, kako tokom kampanje, tako i tokom cele godine. Kupci zajedno sa nama učestvuju u podršci malih dobavljača, kojima dajemo prostor da rastu pod svojim imenom. Proizvodi koje potrošači budu najbolje prihvatili ostaju u našem asortimanu i često izlaze i van našeg sistema. Drago nam je kad vidimo uspehe onih kojima je Riznica bila odskočna daska. To su divne lične priče i zato nam je ovaj projekat najbliskiji srcu“, poručuju iz Super Vera.

Izdvajamo neke od proizvoda zbog kojih se ogladni već pri prvom prelistavanju lifleta – poput heljdopite sa sirom i kajmakom, zimnice sa tartufima i mnogih drugih ukusa koji svedoče o tome koliko je domaće istovremeno i autentično – i moderno.

Ostali naslovi

Međunarodni dan starijih osoba obeležen u Srbiji
Srpska ekonomija
U svetu brzih demografskih promena, značaj inkluzivnih politika i sistema podrške koji prepoznaju dostojanstvo i ključni doprinos starijih osoba nastavlja da raste
Završena taktička vežba „Komšije 25“
Srpska ekonomija
Na poligonu „Pasuljanske livade“ danas je realizovana završna faza međunarodne taktičke vežbe „Komšije 25“, na kojoj su učestvovali pripadnici Prve brigade kopnene vojske Vojske Srbije i 30. mehanizovane pešadijske brigade Mađarske vojske
Koliko su gradovi i kompanije digitalno bezbedni – „Digital Days 2025“ u Beču
Srpska ekonomija
Kako izgleda evropski put na temu digitalizacije? Koje šanse i izazove donosi veštačka inteligencija za tržište rada? Kako gradovi i kompanije pristupaju pitanjima digitalnog suvereniteta, sajber bezbednosti i digitalne otpornosti? Ovim pitanjima baviće se ovogodišnji bečki festival na temu digitalizacije, koji se održava od 13. do 16. oktobra 2025. godine
Kafa u svom najuzbudljivijem izdanju - regionalni spektakl godine
Srpska ekonomija
Region je i ove godine dobio svog najboljeg baristu! U velikom finalu takmičenja Barcaffè Barista Cup 2025., održanom u Barcaffè Akademiji u Zagrebu, pobedu je odneo Karlo Purić iz Hrvatske, koji je impresionirao stručni žiri tehničkom preciznošću i kreativnim potpisnim napitkom i postao prvi takmičar koji je uspeo da odbrani titulu najboljeg bariste u regiji
Beogradski dani energije
Srpska ekonomija
„Beogradski dani energije” održavaju se od 2. do 17. oktobra u prestonici, a osnivač manifestacije je Sekretarijat za energetiku Grada Beograda, u saradnji sa relevantnim institucijama, privrednim organizacijama i akademskom zajednicom
Pogon pokazuje kako nove tehnologije ulaze u našu rutinu
Srpska ekonomija
Konferencija Pogon koja se bavi primenjenom tehnologijom sa fokusom na veštačku inteligenciju 30. oktobra u Beogradu
Razvoj eko turizma
Srpska ekonomija
Eagle Hills Montenegro, podružnica kompanije Eagle Hills, je objavila da je potpisala važan sporazum o saradnji sa lokalnim partnerima u Ulcinju kojim se osniva kompanija Eagle Hills Ecovillage Shas, koja će razvijati projekat eko-turističke destinacije svetske klase u Crnoj Gori
RGZ predstavio rezultate na prestižnoj IAAO konferenciji u Americi
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod učestvovao je na jednom od najznačajnijih svetskih događaja u oblasti procene nepokretnosti – godišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja procenitelja (IAAO), koja je održana od 21 - 24. septembra 2025. u Orlandu, Sjedinjene Američke Države
Eksperti iz deset zemalja razmatrali načine borbe protiv finansijskih prevara
Srpska ekonomija
Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu održana je  II Konferencija o forenzičkom računovodstvu: Savremeni trendovi forenzičkog računovodstva u borbi protiv finansijskih prevara – globalne i nacionalne perspektive (Contemporary Forensic Accounting Trends in Combating Financial Fraud: Global and National Perspectives)
Kolarčev amanet obasjan sunčevom energijom
Srpska ekonomija
Na krovu zgrade Zadužbine Ilije M. Kolarca, jedne od najznačajnijih kulturnih institucija u Srbiji, instaliran je solarni sistem za produkciju električne energije, čime je ova ustanova napravila još jedan korak ka održivoj budućnosti