Danski proizvođač igračaka Lego saopštio je da su mu prihodi u prvoj polovini 2020. porasli zahvaljujući snažnoj internetskoj prodaji koja je pomogla da se nadoknadi privremeno zatvaranje fizičkih prodavnica u jeku pandemije koronavirusa.
Prihodi su porasli sedam posto, na 15,7 milijardi danskih kruna (2,5 milijardi dolara). Iskazana u danskim krunama, neto dobit pala je jedan posto, na 2,6 milijardi kruna.
Kompanija poznata po plastičnim kockicama navodi da je na vodećim tržištima u zapadnoj Evropi, Severnoj Americi, azijsko-pacifičkoj regiji i Kini zabeležila dvocifren rast prodaje.
U prvoj polovini godine, Lego je zabeležio više od 100 miliona poseta internetskim prodavnicama, dvostruko više nego u istom periodu prošle godine, preneo je Blumberg.
Ove godine planiraju otvaranje oko 120 novih fizičkih prodavnica, uključujući 80 u Kini. U prvoj polovini godine otvorili su ih 46, od čega 30 u Kini.