Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović održala je danas u kampu u Pakovraću sastanak sa investitorom, izvođačima radova, nadzornim organom i glavnim projektantom izgradnje auto-puta “Miloš Veliki” od Preljine do Požege.
Sastanku su prisustvovali i direktor JP “Putevi Srbije” Zoran Drobnjak, direktor kineske kompanije CRBC u Srbiji Džang Sjaojuen i gradonačelnik Čačka Milun Todorović.
Mihajlovićeva je naglasila da je reč o jednom od najvažnijih projekata na teritoriji Srbije, podsetivši na obećanje direktora CRBC-a predsedniku Republike da će deonica od Preljine do Požege biti završena do kraja sledeće godine.
Ona je iznela uverenje da će kvalitet izvedenih radova biti najbolji, istakavši veliki značaj ovog projekta za povezivanje Srbije sa regionom, ali i za Čačak koji postaje centar naše zemlje, s obzirom na auto-puteve koji prolaze kroz njega.
Takođe, krajem sledeće godine spojićemo i Kruševac sa Preljinom u dužini od 27 kilometara Moravskim koridorom. Važno je da građani Srbije, ali i Čačka i Moravičkog okruga, znaju da se ovde radi 24 sata i da će u decembru sledeće godine ova deonica biti gotova, rekla je potpredsednica vlade.
Mihajlovićeva je navela da je danas u Srbiji aktivno 63.000 gradilišta, sa više od 7.000 radnika na najvećim gradilištima, ocenivši da je to izuzetno važno za dalji rast i razvoj naše zemlje.
Danas smo imali dobar sastanak i već od sutra neke stvari će biti aktivnije. Očekujem da za par meseci vidimo mnogo više angažovanih radnika na samim tunelima. Hvala izvođaču radova što shvata koliko je za Srbiju važna brzina završetka projekata i da se radi u dinamici još bržoj od dogovorene, zaključila je ona.
Direktor CRBC je izrazio zahvalnost potpredsednici vlade zbog toga što je radnu grupu danas dovela u kamp i što su svi važni akteri na ovom projektu danas učestvovali u rešavanju otvorenih pitanja.
Verujem da ćemo projekat završiti na vreme i da će građani Čačka i Srbije uspešno koristiti ovaj auto-put, koji će značiti nove investicije i kvalitetniji život građana, rekao je Džang.
Todorović je naglasio da je ovaj projekat veoma bitan i za Čačak i ovaj kraj jer otvara nove mogućnosti za Zapadnu Srbiju, pre svega kroz industrijske zone.
Ovaj krak će rasteretiti grad i našu obilaznicu kroz koju dnevno u sezoni prođe približno 16.000 vozila. Ovo znači i ogroman potencijal za nove investicije i razvoj turizma. Očekuje nas i Moravski koridor. Tim projektima kao grad postajemo veliko infrastrukturno čvorište, rekao je gradonačelnik.
Drobnjak je podsetio na to da je ova deonica teška i da zahteva ozbiljnu tehnologiju jer ima veliki broj tunela i mostova, a njenim završetkom izbegava se Ovčarsko-kablarska klisura.