Analitičari Sensor Towera koji prate tržite mobilnih aplikacija u 2020. godini zabeležili su veliki porast preuzimanja i plaćanja za mobilne aplikacije, kako za igre tako i za sve ostale vrste mobilnih rešenja dostupnih na App Store-u i Google Play-u.
Potrošnja korisnika koji su odlučili da plaćaju određene aplikacije u protekloj godini bila je još jednom rekordna i na globalnom godišnjem nivou je iznosila 111 milijardi američkih dolara, tj. 30,2 odsto više nego godinu ranije.
Od tog iznosa korisnici su na App Store-u ostavili 72,3 milijarde (+30,3 odsto), a na Google Play-u 55,5 milijardi dolara (+30 odsto).
Nimalo začuđujuće, najveći broj prvih instalacija u protekloj godini zabeležila je aplikacija za videokonferencije Zum (Zoom), preneo je Seebiz.
Posmatrano u celom svetu i na obe platforme, najviše instalacija i najviše prihoda u 2020. godini ostvarila je relativno nova društvena mreža TikTok.