U okviru svoje dugogodišnje borbe za rodnu ravnopravnost, kompanija Mars predstavila je novu globalnu kampanju #HereToBeHeard, kako bi zajedno sa ženama širom sveta doprinela stvaranju pravednog poslovnog okruženja u kom će sve žene imati jednake šanse za uspeh i prosperitet.
Početna faza kampanje #HereToBeHeard predviđena je za mart ove godine, a glasovi i poruke koje se prikupljaju već sada, biće analizirani na Univerzitetu u Oksfordu. Rezultati istraživanja će tokom leta biti objavljeni u okviru oksfordske studije i poslužiće kao neophodne smernice koje kompanija Mars može da uvrsti u planove za dalju realizaciju aktivnosti usmerenih ka osnaživanju žena.
Negujući ravnopravnost i vrednujući različitost, Mars nastoji da stvori ravnomernu zastupljenost polova i pruža ujednačene zarade za više od 130.000 zaposlenih. U regionu UBBAI, kom pripada Srbija, kao i 14 drugih tržišta, žene čine više od 46 odsto zaposlenih, dok je na rukovodećim pozicijama čak 75 odsto žena.
Kroz saradnju sa humanitarnom organizacijom "CARE", aktivnosti su usmerene ka ženama u zajednicama koje su deo lanca snabdevanja. Istovremeno, sa Ujedinjenim nacijama, kompanija Mars radi na otklanjanju rodnih stereotipa u svojim reklamama i oglašavanju.
Sada, uz snažnu poruku "Želimo da čujemo tvoj glas!", kompanija Mars poziva na pokretanje promena na stranici Beheard.Mars.com i započinjanje razgovora kroz kampanju #HereToBeHeard.