Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Poruke kampanje Kad ide tura, ne ide gas doprinele širenju svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola kod više od milion vozača

Beograd
Foto: Warp Strudio
Srpska ekonomija

Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola. Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.

Potpisujući sporazum, Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija, izjavila je da je kampanja “KAD IDE TURA NE IDE GAS“ prvo i jedinstveno partnerstvo između lidera pivske industrije i nacionalnog saveza vozača.

“Ponosni smo što drugu godinu zaredom nastavljamo saradnju sa našim partnerom Auto-moto savezom Srbije. Spajaju nas ista misija i zajednički cilj - veća bezbednost u saobraćaju i namera da kampanjom “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ doprinesemo širenju svesti o važnosti odgovorne konzumacije kod svakog vozača u našoj zemlji. Poruke naše kampanje u prvoj godini partnerstva stigle su do više od milion vozača. Ovo nam daje podstrek i dodatnu motivaciju da u ovoj godini podignemo lestvicu i utičemo na odgovornost kod duplo većeg broja učesnika u saobraćaju. Naša ambicija je da u narednoj godini dopremo do svakog od ukupno preko tri miliona vozača u Srbiji i da samim tim povećamo svest i stepen odgovornosti u saobraćaju.”, izjavila je Đokić.

Pivo je prirodan proizvod u kojem uživaju stotine miliona ljudi širom sveta, ali samo odgovorna konzumacija ovog napitka sme da bude deo izbalansiranog životnog stila. Upravo zato, HEINEKEN Srbija godinama unazad preduzima brojne aktivnosti, kako bi podigao svest svojih potrošača i svih ljubitelja piva o ovoj izuzetno važnoj temi.

U narednom periodu, poruke o odgovornoj konzumaciji biće prenete širokoj javnosti kroz različite kanale komunikacije i ekskluzivne video sadržaje, a posebno zanimljive biće inovativne aktivacije u auto-školama širom Srbije kao i poslovnicama AMSS i "AMS Osiguranje" a.d.o. kojima su bezbednost svih učesnika u saobraćaju prioritet poslovanja.

Generalni sekretar AMSS-a, Milan Nikolić, izrazio je zadovoljstvo postignutim rezultatima prošlogodišnje kampanje, činjenicom da ona postaje tradicija, i pozvao sve učesnike u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise, i da budu odgovorni prema sebi i drugima.

“Ovo je druga godina zaredom u kojoj potpisujemo jedan sjajan sporazum između lidera u proizvodnji piva i Auto-moto saveza Srbije. Naš cilj jeste promovisanje saobraćajne kulture i poštovanje propisa. Hvala Heineken-u i direktorki Nedi na inicijativi. Prošle godine, kada smo potpisivali sporazum, izrazio sam nadu da će se ova inicijativa nastaviti, da će prerasti u tradiciju, i drago mi je da se to dešava. Drago mi je da imamo i veliku podršku Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja, i da i jedni i drugi pozdravljaju ovu akciju. Važno je da danas skrenemo pažnju da su u prvih pet meseci ove godine vozači koji su bili pod dejstvom alkohola učestvovali u 21 saobraćajnoj nezgodi sa stradalim licima, kao i u 491 nezgodi sa povređenim licima. Ovo nisu brojke, ovo su ljudi koji su povređeni ili koji danas više nisu među nama. Čestitam Heineken-u zato što ispred svog interesa stavlja društvenu odgovornost i sugeriše svim učesnicima u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise. Ne zaboravite - alkohol i volan ne idu zajedno, jer kao što znate, KAD IDE TURA, NE IDE GAS“, izjavio je Nikolić.

Svojim kredibilitetom, stručnošću i prepoznatljivošću, poznati srpski automobilista, i partner AMSS-a, Nikola Miljković, dodatno će doprineti širenju poruka kako bi stigle do što većeg broja vozača.

“Veliko mi je zadovoljstvo i čast što imam priliku da budem deo ovako važne društveno odgovorne kampanje koju već drugu godinu zaredom sprovode HEINEKEN Srbija i Auto moto savez Srbije. Tokom karijere sam upravljao automobilima od 55 do 550 konjskih snaga. Svi se oni voze na isti način, a povećanjem brzine vreme reakcije se uveliko smanjuje. Zato je potrebno da je vozač uvek odmoran i fokusiran, a poznato je da alkohol značajno smanjuje koncentraciju i produžava vreme reakcije. U svemu što radim, u poslu, u životu, na stazi, za mene je odgovornost najvažnija. Kao zaštitno lice ove važne kampanje moja misija je da širim svest o tome koliko je važno da vozači ne konzumiraju alkohol, jer KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, rekao je Miljković.

Budući da je u poslovanju, baš kao i u životu, neophodan pouzdan partner, jedinstvena saradnja kompanije HEINEKEN Srbija sa AMSS-om, kao i kampanja ” KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, predstavljaju korak napred u edukaciji svih vozača o odgovornoj upotrebi alkohola i savesnom ponašanju u saobraćaju.

Ostali naslovi

Od danas pojačana kontrola saobraćaja
Srpska ekonomija
Pripadnici Uprave saobraćajne policije će od 14. do 20. juna obavljati pojačanu kontrolu saobraćaja usmerenu na otkrivanje prekršaja upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola i psihoaktivnih supstanci, saopštio je MUP
Pokrenute aukcije za dodelu tržišnih premija za OIE
Srpska ekonomija
Vlada Republike Srbije i Ministarstvo rudarstva i enegetike pokrenuli su aukcije za dodelu tržišnih premija za obnovljive izvore energije – vetroelektrane (400 MW) i solarne elektrane (50 MW). Ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović izjavila je da je postupak aukcija digitalizovan, što obezbeđuje brzo, efikasno i transparentno sprovođenje procesa
Podrška EBRD razvoju naučno-tehnoloških parkova u Srbiji
Srpska ekonomija
Srbiji bi trebalo da bude odobren kredit u iznosu od 80 miliona evra, od čega će 70 miliona evra biti namenjeno za izgradnju dodatnih naučno-tehnoloških parkova, izjavila je premijerka Ana Brnabić posle sastanka sa predsednicom Evropske banke za obnovu i razvoj Odil Reno Baso
Napori da se zeleni projekti učine vidljivijim investitorima
Srpska ekonomija
U Ministarstvu finansija održana je radionica na temu važnosti taksonomije zelenih finansija u organizaciji Svetske banke na kojoj je rečeno da je Srbija prva zemlja na Zapadnom Balkanu i van EU koja je izdala zelenu obveznicu i akumulirala milijardu evra za održivi razvoj
Srbija na ruti Evropskog puta sladoleda
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije nacionalni je partner u realizaciji projekta „Evropski put sladoleda“ (GELATOn the ROAD) koji se finansira iz programa EU „Kreativna Evropa“. Naša zemlja je jedini partner koja nije članica EU, a uključena je u projekat koji obuhvata još 11 zemalja
Gojković čestitala Beogradskoj filharmoniji stogodišnjicu postojanja
Srpska ekonomija
Ministarka kulture čestitala važan jubilej: Od 1923. godine do danas, Beogradska filharmonija je dosledna kvalitetu i jedinstvenoj povezanosti sa publikom, pomerajući granice originalnim i inovativnim konceptima svojih koncerata, kojima je zavredela poštovanje kako domaće, tako i međunarodne javnosti
Belgrade Beer Fest Beograd počinje u četvrtak
Srpska ekonomija
Festival je tokom više od dve decenije svog osnivanja postao glavna letnja senzacija u Beogradu, privlačeći nekoliko stotina hiljada posetilaca godišnje, koji su mogli da uživju u više od 300 različitih brendova pita. Ove godine festival traje do 18. juna
100 uspešnih poslovnih žena
Srpska ekonomija
Uspešno je zatvoren drugi veliki nacionalni konkurs podrške ženama preduzetnicama iz ruralnih i negradskih sredina. Zabeleženo je ponovo veliko interesovanje što samo govori o značaju ove inicijative i još snažnijoj udruženoj podršci ženskom preduzetništvu
Znatno povećanje korišćenja usluge plaćanja na rate Dina karticama u 2022. godini
Srpska ekonomija
Promet plaćanjem na rate Dina karticama u prošloj godini bio je u ukupnom iznosu od 7,6 milijardi dinara, što je za 32 odsto više nego u 2021. godini, kada je promet bio oko 5,7 milijardi dinara, saopštila je Narodna banka Srbije
Raspoloženje nemačkih ulagača poboljšano u junu
Srpska ekonomija
Nemački insitutu za ekonomska istraživanja, upozorava međutim, da izvozno orijentisani sektori pate od slabe globalne ekonomije, kao i da stručnjaci ne predviđaju poboljšanje ekonomske situacije u drugoj polovini godine