Er Montenegro je novi naziv brenda pod kojim će leteti avioni avio kompanije To Montenegro.
Iz kompanije To Montenegro su pojasnili da je naziv brenda verbalni iskaz koji za ulogu ima osnovnu identifikaciju brenda od strane javnosti i on se često razlikuje od naziva kompanije nosioca brenda.
"Postoji mnogo faktora koji utiču na kreiranje uspešnog brenda. Najvažniji od svih je pružanje kvalitetne usluge, ali značajnu ulogu igraju i ime i logo po kojim se kompanija prepoznaje. To potvrđuje i podatak da je na adresu novog avioprevoznika stiglo preko 500 predloga za novi naziv i logo. U procesu selekcije pristiglih ponuda za izbor imena stručni žiri nije imao dilemu, jer i po njihovim kriterijumima i po predlogu najvećeg broja građanki i građana ime brenda Air Montenegro predstavlja najbolji naziv za novu etapu i prepoznatljivi kontinuitet nacionalne avio kompanije", navedeno je u saopštenju, preneo je Bankar.rs.
Dodaje se da izbor vizuelnog identiteta, koji je sam po sebi bio mnogo teži zadatak, kako za realizaciju tako i stručnom žiriju za odabir, nije sa aspekta tehničke primenjivosti i specifikacija prepoznat u ponuđenim rešenjima te je zato kompanija To Montenegro odlučila da raspiše međunarodni nagradni konkurs za izradu loga.