Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Biti svoj

Beograd
Srpska ekonomija

U svetu u kom se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti. Kampanja #potpunoja predstavljena je na svečanom događaju u Beogradu, na kom su otvorene diskusije koje su veoma važne u modernom vremenu. Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga i podseća nas na to kako izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti.

Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o vrlo važnim temama za savremeno društvo: uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.

„U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.

„Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.

U okviru kampanje na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa haštagom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost. Poruka jedinstvenosti i snaga svake osobe biće preneta i na fotografijama ljudi koji imaju razne životne priče. Svima zajednička jeste poruka osnaživanja: najlepše je biti svoj.

Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga.

Ostali naslovi

Beč: Projekat koji prevazilazi predrasude Koga briga?
Srpska ekonomija
Mladi ljudi migrantskog porekla su drugačiji nego što mnogi misle. To treba da pokaže bečki projekat "Koga briga?" Marije Šabanović iz Srbije i Armana Aghayana iz Jermenije. Oni su proveli pet meseci na bečkim ulicama, od juna do oktobra 2023. godine, razgovarajući sa mladim ženama i muškarcima i napravili dokumentarni rad sa fotografijama i intervjuima
Podnošenje zahteva za podsticaje u okviru Mere 3 IPARD III programa do 14. marta
Srpska ekonomija
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Vlade Republike Srbije saopštilo je da je raspisalo prvi javni poziv u okviru Mere 3 – Investicije u fizičku imovinu koje se tiču prerade i marketinga poljoprivrednih proizvoda i proizvoda ribarstva u sklopu IPARD III programa
Veštačka inteligencija u turizmu
Srpska ekonomija
Primena IT rešenja na bazi veštačke inteligencije u sektoru turizma velika su pomoć kompanijama da unaprede proizvode i usluge, kupcima ponude pravovremene informacije i dobra rešenja, ali i sve kvalitetniji izbor destinacije i odmor. Kompanije iz Srbije ne samo da idu u korak sa primenom inovativnih rešenja u odnosu na kolege u inostranstvu već na neki način i prednjače
Srpske kompanije među 5.500 izlagača na sajmu GULFOOD 2025 u Dubaiju
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) i Razvojna agencija Srbije (RAS) organizuju nastup 22 srpske kompanije na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije GULFOOD 2025, koji se održava u Dubaiju od 17. do 21. februara. Naše firme predstavljaju svoje proizvode na Nacionalnom štandu Srbije u jednoj od glavnih hala Trade Centre Arena & Sheikh Saeed Halls
Letačka obuka na avionu orao
Srpska ekonomija
Pripadnici lovačko-bombarderske avijacijske eskadrile iz sastava 98. vazduhoplovne brigade koja bazira na vojnom aerodromu „Morava“ kod Kraljeva realizuju intenzivnu obuku na jurišnim avionima „orao“
Otvoren Međunarodni sajam turizma u Beogradu
Srpska ekonomija
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić otvorio je sinoć 46. Međunarodni sajam turizma i tom prilikom istakao da je, do sada, 61 zemlja potvrdila učešće na EXPO2027, kao i da će Srbija pokušati da obori rekord i privuče više od 130 zemalja na tu specijalizovanu izložbu
Inovativni propusni zid protiv buke za bečke bašte
Srpska ekonomija
Zbog velike buke usled saobraćaja na obližnjoj visokoprometnoj ulici, jedno udruženje vrtlara u bečkoj opštini Majdling obratilo se Gradu Beču za pomoć. Nakon obavljenih ispitivanja ova lokacija se pokazala kao neprikladna za postavljanje klasičnog zida za zaštitu od buke, jer bi parcele sa baštama bile potpuno ambijentalno odsečene
PKS i Bank of China formiraju operativnu grupu za ubrzanje investicija
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) i Bank of China Srbija formiraće zajedničku operativnu grupu (Task Forces) u cilju brže realizacije investicionih projekata i još snažnijeg povezivanja kineske i srpske privrede, dogovoreno je danas na sastanku Marka Čadeža, predsednika PKS i Džejsona Ćina (Jason Qin), šefa sektora za razvoj poslovanja Bank of China u Srbiji
Obuka za realizaciju zadataka u mirovnim operacijama
Srpska ekonomija
U okviru priprema pešadijske čete iz sastava Prve brigade kopnene vojske za učešće u mirovnoj operaciji Ujedinjenih nacija u Libanu, u bazi „Jug“ je realizovana obuka nišandžija i vozača na višenamenskom oklopnom borbenom vozilu „miloš“
Besplatan ulaz u Istorijski muzej Srbije u četvrtak
Srpska ekonomija
Povodom 62-godišnjice osnivanja Istorijskog muzeja Srbije, u četvrtak 20. februara 2025. godine ulaz biće slobodan na izložbe koje su predstavljene u izložbenom prostoru Muzeja na Trgu Nikole Pašića