Nakon uspešnog pokretanja usluge eGrađanin u Kragujevcu i Subotici, specijalizovani šalter za registraciju građana na Portalu eUprava otvoren je i u gradskoj opštini Stari grad. Podršku u kreiranju naloga moći će da zatraže svi Beograđani i tako se pridruže grupi od preko milion korisnika elektronskih usluga.
- Nakon što postanete eGrađanin sva razmena papira, dokumentacije, bilo koja vrsta komunikacije odvijaće se elektronski. Nema razloga da tražite kad radi šalter, da putujete, odlazite da uplaćujete razne takse. I kao što smo uspeli da se prijavimo za vakcinaciju putem ePortala i ovo će postati naša svakodnevnica. Time postajete moderan građanin, koji štedi sebi vreme i novac - izjavila je ministarka državne uprave i lokalne samouprave Marija Obradović.
Usluga eGrađanin deo je šireg projekta unapređenja elektronske dostave dokumenata, koji sprovodi NALED u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu i uz finansijsku podršku EBRD-a.
- NALED je posebno ponosan na svoje učešće u kreiranju usluga i sistema kao što su eDozvole, eInspektor i eŠalter i nastavićemo da se zalažemo za automatizaciju procedura svuda gde je to moguće. U narednom periodu naš fokus biće na digitalizaciji pre svega u domenu zdravstva kroz uvođenje jedinstvenog elektronskog kartona, ali i na uspostavljanju eAgrara za onlajn registraciju poljoprivrednih gazdinstava i dodelu subvencija, kao i na razvoju sistema eProstor za digitalizaciju izrade prostornih i urbanističkih planova - rekla je izvršna direktorka NALED-a Violeta Jovanović.