Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Srbije najavila je da će građani Srbije od srede, pored Portala eUprave, moći da dobiju Digitalni zeleni sertifikat i na šalterima 200 pošta širom zemlje, uz važeći pasoš.
Izdavanje sertifikata je za građane besplatno, a ceo proces – od podnošenja zahteva do izdavanja dokumenta traje svega nekoliko minuta.
Digitalni zeleni sertifikat biće dostupan i u poštama na graničnim prelazima, kao i u pošti na Aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu (Terminal 1 u prizemlju).
Direktor Kancelarije za IT i eUpravu Mihailo Jovanović podsetio je na to da na šalterima "Pošte Srbije" građani već imaju pomoć pri otvaranju naloga na portalu eUprave, čime postaju eGrađani, a sada je omogućeno da se na istim šalterima izdaju i Digitalni zeleni sertifikati.
Svesni smo toga da stariji građani nemaju znanja i mogućnost da kreiraju nalog na portalu eUprava i uključivanjem "Pošte Srbije" u izdavanje Digitalnog zelenog sertifikata ovaj problem ćemo rešiti, objasnio je on.
Cilj nam je da svima omogućimo da dobiju verodostojnu potvrdu o vakcinaciji i rezultatima testiranja, naglasio je Jovanović i pozvao građane koji nemaju mogućnost da koriste usluge portala eUprava da svoj Digitalni zeleni sertifikat preuzmu u jednoj od 200 poslovnica "Pošte".
Vršilac dužnosti direktora JP „Pošta Srbije“ Zoran Đorđević naglasio je da izdavanjem pomenutog sertifikata ovo preduzeće nastavlja realizaciju svojih ključnih ciljeva, a to su podizanje kvaliteta i širenje usluga i uključivanje u proces digitalizacije.