U sektoru trgovine u Srbiji očekuje se snažan period modernizacije i digitalizacije maloprodaje, značajne investicije i uvođenje inovacija u poslovanje, poručio je danas Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije na panelu "Stvarano u Srbiji – liderstvo je važno".
Čadež je na panelu, na kojem su učestvovali vodeći ljudi srpske maloprodaje, istakao važnost ulaganja u domaće lance snabdevanja i proizvode stvarane u Srbiji, kako bi i trgovci i potrošači zajedno pomerali granice iskustva kupovine u skladu sa novim diktatom post-kovid sveta.
"U teškom periodu koji smo zajedno prolazili u proteklih godinu i po dana uspeli smo da održimo snabdevanje i da se prilagodimo navikama koje je diktirala globalna pandemija", rekao je predsednik PKS.
Potvrda kvaliteta i nova vrednost srpske ekonomije jeste i projekat "Stvarano u Srbiji – Čuvarkuća", ocena je svih panelista. Od preko 700 "čuvarkuća", čak 306 su kandidovale trgovine.
"Zajedno smo ušli u projekat "Čuvarkuća - Stvarano u Srbiji", sa idejom da je čin kupovine mnogo više od jednostavne transakcije. To je stav o onome do čega nam je stalo, šta zapravo želimo u svetu u kojem živimo, poručio je Čadež.