Turistička organizacija Srbije (TOS), organizovala je, u sklopu regionalne kampanje, studijsku posetu za novinare iz Mađarske pod nazivom „Biram Srbiju“.
U cilju promocije turističkih ponude Srbije kao atraktivne turističke destinacije, novinari su se upoznali sa gradskim destinacijama: Beograd, Novi Sad, prirodnim lepotama zapadnog dela naše, vinskim turizmom u Topoli, kulturno-istorijskim nasleđem tokom posete Manastiru Žiča, seoskim turizmom u opštini Užice, kao i bogatom ponudom banjskog i spa turizma u Vrnjačkoj Banji. U Hotelu Tonanti, koji je bio domaćin, organizovana je i prezentacija turističkih potencijala Vrnjačke Banje sa okolinom gde su prisutne novinare pozdravili gospodin Dumanović, pomoćnik predsednika Opštine, gospodin Trifunović, direktor Turističke organizacije Vrnjačka Banja i gospođa Milenković, menadžer hotela Tonanti.
Posebnu čar ovoj poseti dala je i plovidba Dunavom i Savom, obilaskom Zemuna sa posetom Milenijumskoj kuli na brdu Gardoš, gde ih je posebno interesovala istorija koja spaja naša dva naroda, saopštila je Turistička organizacija Srbije.
Novinari su takođe imali priliku da iskuse gastronomske čarolije Vojvodine i zapadne Srbije, da upoznaju stare zanate i tradiciju koja se i dalje neguje u Srbiji.
Prema statističkim podacima u 2019. godine Srbiju je posetilo oko 48.000 mađarskih turista, što predstavlja rasti od 8%. Zbog epidemiološke situacije u celom svetu zabeležen je pad u 2020. godini. Očekuje se tendencija rasta dolazaka turista iz Mađarske jer je interesovanje njihovih turista za Srbiju u porastu u odnosu na prethodne godine što je u mnogome doprinela trenutna promotivna kampanja u Mađarskoj.