Rekordne 244 prijave i 50 malih biznisa kojima je ustupljen reklamni prostor vredan više od 20 miliona dinara, rezultat je ovogodišnjeg #OkviraPodrške, konkursa NLB Banke i Komercijalne banke, članica NLB Grupe.
Taj projekat pokrenut je 2020. godine u jeku pandemije, u svim zemljama u kojima NLB Grupa posluje, sa ciljem da se, pružanjem profesionalne marketinške podrške za izradu kampanja i ustupanjem reklamnog prostora, lokalnim biznisima pomogne da dođu do novih kupaca i korisnika, i tako što efikasnije prevaziđu negativne posledice koronavirusa na poslovanje.
"Pandemija je negativno uticala na sve svetske ekonomije, sektore i industrije. Međutim, najteže je pogodila preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća, koja su motor razvoja i stub svake nacionalne privrede, uključujući našu. Naše dve banke imaju dugu tradiciju saradnje i podrške sa malom privredom. To znači da dobro poznajemo ovaj sektor i znamo da, iako fizički mali, poseduje proizvode i usluge koje mogu da pariraju i globalnim brendovima. Naš #OkvirPodrške način je da njihov prepoznatljiv kvalitet učinimo vidljivijim, da ga zajedno ponudimo većem broju korisnika i kupaca, i tako pozitivno utičemo na oporavak od posledica pandemije", istakao je Vlastimir Vuković, predsednik Izvršnog odbora Komercijalne banke.
Jelena Živković, predsednica Izvršnog odbora NLB Banke istakla je da obe banke od prvog dana pandemije sa posebnom pažnjom nastoje da podrže malu privredu, kojoj je posebno teško da se izbori sa posledicama krize.