Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

S ljubavlju, domaće

Beograd
Srpska ekonomija

Kompanija Lidl Srbija predstavila je danas svoj novi brend proizvoda S ljubavlju, domaće, koji se sastoji od oko 80 proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Potrošači će u stalnoj ponudi Lidla moći da kupuju proizvode S ljubavlju, domaće koje pored srpskog porekla, odlikuju visok nivo kvaliteta i specifična svojstva. Ovi proizvodi se od kraja avgusta mogu naći u prodaji isključivo u Lidl prodavnicama, u više od 30 gradova Srbije.

Novi Lidlov brend prezentovan je na panel diskusiji tim povodom „S ljubavlju, domaće – zbog čega je važno unapređivati kvalitet proizvoda i standarde proizvodnje“ na kojem su učestovali ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju u Privrednoj komori Srbije Mihailo Vesović, jedan od Lidlovih domaćih dobavljača, vlasnik industrije mesa „Đurđević“ Milenko Đurđević i kao domaćini, predstavnici kompanije Lidl Srbija, generalni direktor Tomislav Šapina i izvršni direktor Nabavke, Nikola Balaban. Panelom je moderirala koordinator Saveza za hranu i poljoprivredu NALED-a Isidora Šmigić.

„Od dolaska u Srbiju, naša kompanija je do današnjeg dana uložila 390 miliona evra, a S ljubavlju, domaće je jedan od načina na koji ispunjavamo data obećanja i investiramo u domaću privredu. Ovom novom ponudom lokalnih proizvoda, osim što odgovaramo na potrebe potrošača, upošljavajući domaće dobavljače, pomažemo razvoj srpskih proizvođača. Saradnjom sa nama, dobavljači imaju siguran plasman proizvoda u više od 50 Lidlovih prodavnica, ali se i pripremaju za mogućnost izvoza na konkurentna, inostrana tržišta,“, izjavio je generalni direktor Lidla Srbija Tomislav Šapina, koji se u svom pozdravnom govoru posebno zahvalio zaposlenima i partnerima Lidla.

„Veliko mi je zadovoljstvo što kompanija Lidl Srbija danas promoviše ovu vrstu domaćih proizvoda sa posebnom oznakom S ljubavlju, domaće. Pre svega, ovo je jako važno za Srbiju iz razloga što veliki trgoviski lanci postaju mesto akumuliranja domaće proizvodnje, te je ovo odlična prilika da razuverimo sve one koji su verovali da domaćih proizvoda u Srbiji nema,“ izjavio je ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović.

„Podrška domaćim dobavljačima, poput ove kojoj danas svedočimo, veoma je bitna jer se na taj način potrošačima nudi mogućnost da kada biraju između dva proizvoda sličnog kvaliteta, izaberu onaj koji je domaće proizvodnje. Kompanije poput Lidla, kada ostvare saradnju sa domaćim dobavljačima nameću vrhunske standarde kvaliteta i to u globalu podiže nivo standarda i kvaliteta domaćih proizvoda u Srbiji. Osim toga, ta saradnja podstiče male proizvođače da dostignu taj standard, jer tako dobijaju mogućnost da izađu na tržište, kako lokalno, regionalno, tako i na tržište Evropske unije gde kompanija Lidl Srbija uspešno posluje,“ izjavio je direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju u Privrednoj komori Srbije Mihailo Vesović.

„Više od godinu dana radili smo na ovom projektu, kako bismo našli prave partnere i sa njima razvili liniju stvorenu tako da opravda svoje ime, kreiranu sa puno ljubavi i posvećenosti vrednih zanatlija naše zemlje. Uz to, svi dobavljači brenda S ljubavlju, domaće poseduju IFS, međunarodni sertifikat, čime smo spojili odličan ukus i potvrdu bezbednosti i kvaliteta hrane“, izjavio je Nikola Balaban, izvršni direktor Nabavke Lidl Srbija.

Iz ugla dobavljača, vlasnik industrije mesa „Đurđević“ Milenko Đurđević, kaže da je saradnja sa velikim lancem izuzetno značajna jer doprinosi unapređenju poslovanja.

„Ponosan sam na saradnju sa Lidlom, jer kao internacionalni trgovinski lanac donosi najbolju praksu sa drugih tržišta, ujedno nam ostavljajući dovoljno prostora da, kao iskusnim zanatlijama, damo svoj doprinos u onome u čemu smo najbolji, proizvodnji domaćih proizvoda koje potrošači vole.“

S ljubavlju, domaće čine proizvodi poput svežeg mleka i šumadijskog jogurta sa čak 4% mm, voćni jogurti sa 16% udela komadića voća, domaći čvarci, sremske kore za pitu, fruškogorski sir i mnogi drugi. Bilo da je u pitanju malina, sir ili sušeno meso, u svim ovim proizvodima spojena je ljubav i želja za razvojem asortimana srpskih proizvoda sa posvećenošu vrednih zanatlija.

Ostali naslovi

Zdravstveni sistem spreman za novi talas koronavirusa
Srpska ekonomija
Državni sekretar Ministarstva zdravlja Srbije Mirsad Đerlek poručio je danas da je država spremna za novi talas koronavirusa i da je obezbeđena dovoljna količina kiseonika, lekova i bolničkih kapaciteta
Promet robe u trgovini na malo veći za 16,6 odsto
Srpska ekonomija
Promet robe u trgovini na malo u Srbiji u julu ove godine, u odnosu na jul 2020, veći je u tekućim cenama za 16,6 odsto, a u stalnim cenama za 11,1 odsto, saopštio je Republički zavod za statistiku
Dolar blago oslabio, cene nafte pale
Srpska ekonomija
Na valutnim tržištima vrednost dolara prema korpi valuta blago je pala drugi dan zaredom
Sve spremno za novu školsku godinu
Srpska ekonomija
Prvi potpredsednik Vlade Srbije i ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Branko Ružić potvrdio je danas da će u najvećem delu Srbije biti dato zeleno svetlo za početak školske godine, pri čemu je najvažnije što će časovi trajati 45 minuta, a rad početi na tradicionalan način
Vol Strit: Novi rekord S&P 500 indeksa
Srpska ekonomija
Na Vol Stritu S&P 500 indeks dostigao je novi rekrodni nivo, kao i Nasdak, zahvaljujući rastu cena deonica tehnoloških kompanija, nakon što je predsednik Feda poručio da se neće žuriti sa zaoštravanjem monetarne politike
Prodaje se zlatara Majdanpek
Srpska ekonomija
Zlatara Majdanpek, sa svom pripadajućom imovinom, biće na javnoj prodaji 5. oktobra u Beogradu. Početna cena je skoro upola manja od procenjene vrednosti majdanpečke industrije plemenitih metala
Kurs 117,5605 dinara za evro
Srpska ekonomija
Dinar vredi danas prema evru približno isto kao i juče, a zvanični srednji kurs iznosi 117,5605 dinara za evro, objavila je Narodna banka Srbije
U zlatiborski kamp stigla veća grupa holandskih kampera
Srpska ekonomija
Nakon prošlogodišnje pauze izazvane pandemijom korona virusa, zlatiborski kamp ponovo je ugostio veliku grupu holandskih kampera, za koje je Turistička organizacija Zlatibor pripremila veoma zanimljive izlete i obilaske. Ovo je prva organizovana grupa kampera ovog leta
Saradnja sa MMF-om izuzetno važna za održavanje finansijske stabilnosti
Srpska ekonomija
Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić razgovarala je danas sa novom šeficom Kancelarije Međunarodnog monetarnog fonda u Beogradu Julijom Ustjugovom o predstojećim koracima u okviru novog savetodavnog aranžmana potpisanog sa ovom finansijskom institucijom, strukturnim reformama i održavanju makroekonomske i finansijske stabilnosti
Potpisan ugovor o nastavku izgradnje Centara izvrsnosti
Srpska ekonomija
Direktor Jedinice za upravljanje projektima u javnom sektoru Dušan Kovačević i Danilo Babić u ime firme ''Inobačka doo'' Novi Sad potpisali su danas Ugovor o izvođenju radova na nastavku završetka radova na izgradnji objekta Centri izvrsnosti Univerziteta u Kragujevcu