Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

S ljubavlju, domaće

Beograd
Srpska ekonomija

Kompanija Lidl Srbija predstavila je danas svoj novi brend proizvoda S ljubavlju, domaće, koji se sastoji od oko 80 proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Potrošači će u stalnoj ponudi Lidla moći da kupuju proizvode S ljubavlju, domaće koje pored srpskog porekla, odlikuju visok nivo kvaliteta i specifična svojstva. Ovi proizvodi se od kraja avgusta mogu naći u prodaji isključivo u Lidl prodavnicama, u više od 30 gradova Srbije.

Novi Lidlov brend prezentovan je na panel diskusiji tim povodom „S ljubavlju, domaće – zbog čega je važno unapređivati kvalitet proizvoda i standarde proizvodnje“ na kojem su učestovali ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju u Privrednoj komori Srbije Mihailo Vesović, jedan od Lidlovih domaćih dobavljača, vlasnik industrije mesa „Đurđević“ Milenko Đurđević i kao domaćini, predstavnici kompanije Lidl Srbija, generalni direktor Tomislav Šapina i izvršni direktor Nabavke, Nikola Balaban. Panelom je moderirala koordinator Saveza za hranu i poljoprivredu NALED-a Isidora Šmigić.

„Od dolaska u Srbiju, naša kompanija je do današnjeg dana uložila 390 miliona evra, a S ljubavlju, domaće je jedan od načina na koji ispunjavamo data obećanja i investiramo u domaću privredu. Ovom novom ponudom lokalnih proizvoda, osim što odgovaramo na potrebe potrošača, upošljavajući domaće dobavljače, pomažemo razvoj srpskih proizvođača. Saradnjom sa nama, dobavljači imaju siguran plasman proizvoda u više od 50 Lidlovih prodavnica, ali se i pripremaju za mogućnost izvoza na konkurentna, inostrana tržišta,“, izjavio je generalni direktor Lidla Srbija Tomislav Šapina, koji se u svom pozdravnom govoru posebno zahvalio zaposlenima i partnerima Lidla.

„Veliko mi je zadovoljstvo što kompanija Lidl Srbija danas promoviše ovu vrstu domaćih proizvoda sa posebnom oznakom S ljubavlju, domaće. Pre svega, ovo je jako važno za Srbiju iz razloga što veliki trgoviski lanci postaju mesto akumuliranja domaće proizvodnje, te je ovo odlična prilika da razuverimo sve one koji su verovali da domaćih proizvoda u Srbiji nema,“ izjavio je ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović.

„Podrška domaćim dobavljačima, poput ove kojoj danas svedočimo, veoma je bitna jer se na taj način potrošačima nudi mogućnost da kada biraju između dva proizvoda sličnog kvaliteta, izaberu onaj koji je domaće proizvodnje. Kompanije poput Lidla, kada ostvare saradnju sa domaćim dobavljačima nameću vrhunske standarde kvaliteta i to u globalu podiže nivo standarda i kvaliteta domaćih proizvoda u Srbiji. Osim toga, ta saradnja podstiče male proizvođače da dostignu taj standard, jer tako dobijaju mogućnost da izađu na tržište, kako lokalno, regionalno, tako i na tržište Evropske unije gde kompanija Lidl Srbija uspešno posluje,“ izjavio je direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju u Privrednoj komori Srbije Mihailo Vesović.

„Više od godinu dana radili smo na ovom projektu, kako bismo našli prave partnere i sa njima razvili liniju stvorenu tako da opravda svoje ime, kreiranu sa puno ljubavi i posvećenosti vrednih zanatlija naše zemlje. Uz to, svi dobavljači brenda S ljubavlju, domaće poseduju IFS, međunarodni sertifikat, čime smo spojili odličan ukus i potvrdu bezbednosti i kvaliteta hrane“, izjavio je Nikola Balaban, izvršni direktor Nabavke Lidl Srbija.

Iz ugla dobavljača, vlasnik industrije mesa „Đurđević“ Milenko Đurđević, kaže da je saradnja sa velikim lancem izuzetno značajna jer doprinosi unapređenju poslovanja.

„Ponosan sam na saradnju sa Lidlom, jer kao internacionalni trgovinski lanac donosi najbolju praksu sa drugih tržišta, ujedno nam ostavljajući dovoljno prostora da, kao iskusnim zanatlijama, damo svoj doprinos u onome u čemu smo najbolji, proizvodnji domaćih proizvoda koje potrošači vole.“

S ljubavlju, domaće čine proizvodi poput svežeg mleka i šumadijskog jogurta sa čak 4% mm, voćni jogurti sa 16% udela komadića voća, domaći čvarci, sremske kore za pitu, fruškogorski sir i mnogi drugi. Bilo da je u pitanju malina, sir ili sušeno meso, u svim ovim proizvodima spojena je ljubav i želja za razvojem asortimana srpskih proizvoda sa posvećenošu vrednih zanatlija.

Ostali naslovi

Fiskalne kase i na pijacama, ali ne za poljoprivrednike
Srpska ekonomija
Novi model elektronske fiskalizacije trebalo bi da bude u primeni od 1. maja iduće godine, a od 1. novembra ove godine do 30. aprila 2022. godine je prelazni period za fiskalne obveznike koji će za to vreme koristiti stare fiskalne kase, dok ne kupe nove
Karavan zimnice na pijaci Đeram
Srpska ekonomija
Ovog vikenda, 2. i 3. oktobra, od 8 do 16 časova na pijaci Đeram biće održan "Karavan zimnice", saopštilo je JKP "Gradske pijace"
Stabilno snabdevanje gasom u Srbiji
Srpska ekonomija
Pomoćnik ministra rudarstva i energetike Srbije zadužen za naftu i gas Raša Kojčić izjavio je danas da skok cena gasa u Evropi neće uticati na stabilnost snabdevanja ovim energentom u našoj zemlji, kojeg ima u dovoljnim količinama
Oboren rekord: 1.200 dolara
Srpska ekonomija
Cena gasa u Evropi nastavila je divlji rast i ponovo oborila istorijski rekord dostižući danas nivo od gotovo 1.200 dolara za 1.000 kubnih metara
Nominalni rast BDP-a u prošloj godini 1,5 odsto
Srpska ekonomija
Bruto domaći proizvod u 2020. godini iznosio je, u tekućim cenama, 5.502.216 miliona dinara, a, u odnosu na prethodnu godinu, nominalno je veći za 1,5 odsto, a realno manji za 0,9 odsto, saopštio je Republički zavod za statistiku
Repriza druge epizode serije Jovanka Broz i tajne službe, subota RTS 1 u 11h
Srpska ekonomija
Druga epizoda dokumentarno-igrane serije "Jovanka Broz i tajne službe" govori o Jovankinom postepenom zaljubljivanju u Tita, njenim dilemama u odnosu na stupanje u brak sa njim, venčanju i stavu službi bezbednosti u odnosu na njihovu vezu
Ambasador Švajcarske posetio fabriku za preradu otpada
Srpska ekonomija
Fabriku za preradu otpada švajcarske kompanije Yunirisk u Barajevu, povodom početka rada, posetio je ambasador Švajcarske Urs Šmid. U fabrici će, u skladu sa svim propisima o zaštiti životne sredine, biti prerađivan otpad na osnovu evropski priznate tehnologije
Novac dijaspore preusmeriti iz potrošnje u investicije
Srpska ekonomija
Doznake koje naši ljudi iz dijaspore šalju u Srbiju, a koje gotovo u potpunosti završavaju u potrošnji, mogu da budu generator rasta domaće privrede. Privredna komora Srbije zato želi da bude podrška iznalaženju načina kako da se konkretim aktivnostima deo sredstava od doznaka preusmeri u pokretanje novih biznisa i otvaranje radnih mesta
Radojičić: Nastavlja se odgovorna socijalna politika
Srpska ekonomija
Gradonačelnik Beograda prof. dr Zoran Radojičić čestitao je svim starijim sugrađanima Međunarodni dan starih i tom prilikom istakao da Grad Beograd nastavlja da se brine o njima jer, kako je naglasio, zrelost jednog društva karakteriše njegov odnos prema deci i starijima, a Beograd time može da se ponosi
Kriptovalute rastu drugi dan zaredom
Srpska ekonomija
Drugi dan zaredom, tržište kriptovaluta beleži rast vrednosti. Kapitalizacija čitavog tržišta je u poslednja 24 sata veća za 3,1 odsto, i trenutno iznosi 2.05 triliona dolara