Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Biti svoj

Beograd
Srpska ekonomija

U svetu u kom se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti. Kampanja #potpunoja predstavljena je na svečanom događaju u Beogradu, na kom su otvorene diskusije koje su veoma važne u modernom vremenu. Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga i podseća nas na to kako izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti.

Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o vrlo važnim temama za savremeno društvo: uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.

„U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.

„Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.

U okviru kampanje na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa haštagom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost. Poruka jedinstvenosti i snaga svake osobe biće preneta i na fotografijama ljudi koji imaju razne životne priče. Svima zajednička jeste poruka osnaživanja: najlepše je biti svoj.

Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga.

Ostali naslovi

Međunarodni ISO sertifikati uručeni RGZ-u kao rezultat višegodišnjh reformi
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod sa ponosom objavljuje da je stekao prestižni sertifikat ISO 37001, čime je postao vodeći primer borbe protiv korupcije u Srbiji. Pored toga, RGZ je uspešno obnovio sertifikate ISO 9001, 27001 i 27701, potvrđujući najviše standarde kvaliteta usluga, sigurnosti podataka i zaštite privatnosti građana
Turistička organizacija Beograda na Ferrien messe 2025
Srpska ekonomija
Oko 50.000 posetilaca najvećeg sajma turizma u Austriji, Ferrien messe 2025 imalo je priliku da se od 16. do 19. januara upoznaju sa aktuelnom ponudom Beograda i Srbije koja će biti predstavljena na zajedničkom štandu pod okriljem Privrednih komora Srbije i Vojvodine i brojnim izlagačima iz naše zemlje
Tržište nepokretnosti Srbije stabilno i u porastu
Srpska ekonomija
Ukupna vrednost tržišta nepokretnosti u Republici Srbiji u prvom polugodištu 2024. godine dostigla je 3,4 milijarde evra, što predstavlja porast od 3,9% u odnosu na isti period prethodne godine. Sa 60.154 zaključena kupoprodajna ugovora, zabeležen je stabilan rast broja transakcija od 0,2% u poređenju sa prvim polugodištem 2023. godine
Praznik mimoze u Beogradu
Srpska ekonomija
Beograđani i njihovi gosti imali su juče priliku da uživaju u programu koji je deo najave 65. Praznika mimoze u Herceg Novom. Defileom mažoretki i gradske muzike, kao i klovnovi i na stotine buketa mimoza dočarali su atmosferu koja će vladati u Herceg Novom od 14. februara do 2. marta. Na kraju dana pred begradskom publikom prikazan je mjuzikl "Cvjetaj mimozo mala"
Tri meseca bez automobila
Srpska ekonomija
Ko se usuđuje da bude tri meseca bez vlastitog automobila i da za svoje potrebe koristi gradski prevoz i Sharing-ponude? Bečke linije trenutno traže 40 domaćinstava koja su spremna da prihvate ovaj izazov. Ulog u izazovu je vlastiti automobil, koji će biti parkiran u garaži od maja do jula 2025. godine. U zamenu učesnici dobijaju mesečni budžet za mobilnost od 500 evra
Podrška porodicama kroz digitalizaciju
Srpska ekonomija
Ministarka za brigu o porodici i demografiju, Milica Đurđević Stamenkovski i direktor RGZ-a, mr Borko Drašković potpisali su Sporazum o saradnji između Ministarstva i Republičkog geodetskog zavoda. Potpisivanjem sporazuma je započet značajan projekat unapređenja državnih usluga u oblasti demografije i podrške porodicama kroz modernizaciju i digitalizaciju
Sajam turizma u Beču 2025.
Srpska ekonomija
Najveći austrijski sajam posvećen odmoru, putovanjima i slobodnom vremenu „Ferien-Messe“, održava se od 16. do 19. januara 2025. godine na bečkom sajmu. U ponudi je širok spektar inspirativnih destinacija, uzbudljivih trendova, visokokvalitetnih izlagača kao i zabavni program za celu porodicu
Herceg Novi zove na 56. Praznik mimoze – fešta počinje!
Srpska ekonomija
„Herceg Novi zove – fešta, sunce, more“ slogan je pod kojim će se od 14. februara do 2. marta održati 56. Praznik mimoze u Herceg Novom. Najveselija i jedna od najpopularnijih turističko – zabavnih manifestacija u regionu će tokom 15 zimskih dana donieti više od 50 pučkih, kulturnih, gastronomskih, dečijih i sportskih programa, i dobrom zabavom dozvati početak proleća
Srbiji dodeljene dve prestižne nagrade u Kini
Srpska ekonomija
Jedan od vodećih kineskih turističkih magazina, „WiTrip“, dodelio je Srbiji nagradu “Sigurna i prijateljska destinacija 2024”. Srbija je i “Najbolja evropska turistička destinacija za specifične interese 2024” prema oceni “China Travel Trade Media”
Er Srbija i Čajna Sautern erlajns uspostavile kod-šer saradnju
Srpska ekonomija
Er Srbija i Čajna Sautern erlajns, nacionalne avio-kompanije Republike Srbije i Narodne Republike Kine, potpisale su u kineskom gradu Guangdžou kod-šer sporazum o poboljšanju vazdušne povezanosti između dve zemlje