Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Mladi i preduzetništvo

Beograd
Foto: Printskrin
Srpska ekonomija

U želji da pomogne mladima pri prvim preduzetničkim koracima, Coca-Cola HBC Srbija organizovala je inovativnu Master Class seriju „How to za nove generacije: Poslovni vodič za preduzetništvo mladih”. Ovaj jedinstveni online događaj održan je u okviru programa Coca-Cola Podrška mladima, a zahvaljujući njemu je trista učesnika besplatno dobilo priliku da sazna kako najbolje da započne svoj preduzetnički put.

Master Class je mladim ljudima pružio priliku da čuju više o ključnim temama koje čine poslove budućnosti, i to od vrhunskih stručnjaka. Jelena Đurđević, psiholog i psihoterapeut ispred GiGrupe, dala je učesnicima korisne savete o izgradnji zdravih navika, dok je Maja Pešić, Organization Development & Employer Branding Manager kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, upoznala prisutne sa pojmovima kao što su Agile i Scrum, i pomogla im da razmišljaju kao pravi preduzetnici. Suosnivač i direktor Smart kolektiva Neven Marinović predstavio je socijalno preduzetništvo i njegovu moć u današnje vreme, a Aleksandar Radukin, suosnivač i Digital Performance Manager agencije Homepage Creative. Digital. predstavio je osnove i značaj digitalnog oglašavanja u poslovanju.

„Nikad nije bilo važnije da podržimo mlade ljude u ostvarenju njihovih profesionalnih snova nego sada. Upravo zbog toga, kroz program Coca-Cola Podrška mladima podržavamo mlade da se odvaže i stratuju neke nove poslovne poduhvate koji će obeležiti kako njihovu, tako i budućnost čitave naše zajednice. Zato smo odlučili da ih kroz novi Master Class i relevantne predavače upoznamo sa novim profesijama i osnažimo ih da hrabro započnu karijeru u novoj realnosti”, izjavila je Nina Elezović, direktorka korporativnih poslova i održivosti Coca-Cola HBC za Srbiju.

Kroz program Coca-Cola Podrška mladima, do sada je prošlo oko 9000 mladih ljudi koji žele da se bave poslom koji vole i da izgrade uspešnu karijeru. Zahvaljujući brojnim edukacijama kompanije Coca-Cola HBC Srbija koje su se nastavile i tokom pandemije, uključujući i najnoviji Master Class „How to za nove generacije: Poslovni vodič za preduzetništvo mladih”, svi zainteresovani stiču kvalitetno neformalno obrazovanje, razvijaju svoje poslovne veštine i stiču dragocena znanja iz sveta biznisa.

Ostali naslovi

Poštanska marka 100 godina Bečkog sajma
Srpska ekonomija
Bečki sajam slavi 100-godišnji jubilej, a Austrijska pošta je tim povodom predstavila specijalnu poštansku marku. Anita Kern, koja je dizajnirala poštansku marku, izabrala je tri značajna simbola Bečkog sajma kako bi predstavila njegovu promenljivu istoriju na maloj površini
Rekordan broj donacija u vrednosti 33,2 miliona dinara
Srpska ekonomija
U ovoj fiskalnoj godini dm je donirao čak 33,2 miliona dinara zajednici, od čega je 4,6 miliona dinara realizovano doniranjem robe iz dm asortimana, a preostalih 28,6 miliona dinara kupovinom neophodne opreme i u vidu novčane podrške.
Otvoreni Balkan za bolju ekonomsku saradnju Srbije, Albanije i Severne Makedonije
Srpska ekonomija
Vlada Republike Srbije saopštila je da su na kraju skupa regionalne inicijative “Otvoreni Balkan”, koji je održan u Nišu od 12. do 14. novembra, a gde su se okupili ministri finansija, poljoprivrede, rada i zapošljavanja vlada Srbije, Albanije i Severne Makedonije, potpisana dva zaključka sa radnih sastanaka
Srbija i Rusija jačaju saradnju na strateškim osnovama
Srpska ekonomija
Nenad Popović je istakao da je predstojeća poseta predsednika Aleksandra Vučića Moskvi, planirana za 25. novembar, prilika da dve zemlje potvrde najbolje političke i ekonomske odnose, koji su dostigli najviši nivo u istoriji
Ostvareni pozitivni makroekonomski rezultati uprkos pandemiji
Srpska ekonomija
Ministar finansija u Vladi Republike Srbije Siniša Mali izjavio je da je naša zemlja brzom reakcijom uspela da održi makroekonomsku stabilnost u vreme pandemije, što je za privredu bilo od izuzetnog značaja
Konačnu odluku o projektu Jadar daće građani
Srpska ekonomija
Potpredsednica Vlade Republike Srbije i ministarka rudarstva i energetike Zorana Mihajlović izjavila je sinoć da je litijum jedna od kritičnih sirovina u svetu, da ne postoje projekti u rudarstvu i energetici na globalnom nivou bez litijuma, a da će se u projektu „Jadar“ koristiti najnovije tehnologije
Veći promet u industriji
Srpska ekonomija
Ukupan promet u industriji u Srbiji u septembru veći je za 26,4 odsto u odnosu na isti mesec 2020. godine, dok je u poređenju sa prošlogodišnjim prosekom veći za 42,5 odsto. Najveći rast zabeležen u sektoru Rudarstva
Novi satelitski snimak pokazuje najzlatnije doba srpskog građevinarstva
Srpska ekonomija
Približno milion objekata je izgrađeno u periodu od epohe 2015/2016. do epohe 2020/2021, što u ovom trenutku predstavlja deset posto ukupno ikad izgrađenih objekata u Srbiji.Na novom satelitskom snimku novih objekata ima najviše na teritoriji Beograda, Novog Sada, Kragujevca, Niša, ali i oko magistralnih koridora i turističkih centara
Predstavljena Bela knjiga 2021 Saveta stranih investitora
Srpska ekonomija
Savet stranih investitora predstavio je „Belu knjigu 2021“ najvišim predstavnicima Vlade Republike Srbije i time obeležio 19 godina svog postojanja. Na ovogodišnjem predstavljanju „Bele knjige“ prisustvovali su predstavnici brojnih državnih organa, ambasada, kao i privredne i društvene zajednice u Srbiji
Povećanje izdatih građevinskih dozvola za 39,4 odsto
Srpska ekonomija
U septembru 2021. godine izdato je 3.455 građevinskih dozvola, što predstavlja povećanje od 39,4 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Od ukupnog broja dozvola izdatih u septembru, 85 odsto se odnosi na zgrade, a 15 odsto na ostale građevine