Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije 3,5 miliona dinara

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Već treću godinu u nizu kompanija dm drogerie markt daje novo značenje „Crnom petku“, kada umesto dodatnih popusta, pet posto od prometa ostvarenog tog dana donira u humanitarne svrhe. Tako je i ovog poslednjeg petka u novembru dm na ovaj način prikupio 3,5 miliona dinara koji su, potom, upućeni narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Dok su izlozi prodavnica širom sveta pozivali na vrtoglave popuste, dm je želeo da skrene pažnju zajednice na ono što je zaista važno. Tako je i ove jeseni ponovo poslao snažnu poruku „Giving is the new black“.

„Zajednici u kojoj poslujemo i živimo važna je svaka podrška, kako pojedinaca tako i kompanija. Trudimo se da radom na poboljšanju života u našoj zemlji skrenemo pažnju javnosti na stvari koje su zaista bitne, i na taj način poslužimo kao primer i drugim kompanijama. Na kampanju „Giving Friday“, koju sprovodimo u svim zemljama dm Grupe, naročito smo ponosni. Posebno nas raduje to što je ova akcija prepoznatljiva i široj javnosti.

Drugi put zaredom rešili smo da sredstva od ovog dana usmerimo narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, s ciljem da napravimo pomak u borbi protiv jednog od najvećih globalnih problema – rastuće gladi u svetu. Nastavićemo da poslujemo negujući humanitarni duh, dok će čovek i njegove potrebe i dalje biti u središtu našeg poslovanja i delovanja“, rekla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije zahvaljuju što su kao institucija i ove godine prepoznati i podržani od strane kompanije dm.

„Solidarnost građana je uvek potrebna da bi naši sugrađani kojima je svaki dan ispunjen teškoćama osetili brigu i podršku čitavog društva. Okolnosti u kojima poslednje gotovo dve godine živimo uslovljene pandemijom COVID 19 dodatno usložnjavaju uslove života najugroženijih među ugroženima. Sredstva koja je, uz podršku svojih potrošača, donirala kompanija dm biće utrošena upravo za one među nama kojima je potrebna pomoć u okviru Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Verujem da će primer vaše kompanije slediti i druga društveno-odgovorna preduzeća, organizacije i pojedinci“, izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Drogerijski lanac dm pokrenuo je takozvani Giving Friday 2019. godine prikupivši tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova. Prošle godine dm je u ovoj akciji
usmerio tri miliona dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, koji je i ove godine dobio podršku kompanije.

Pored toga, kompanija dm kontinuirano pruža podršku sredini u kojoj posluje, pa tako beleži rekordne iznose novčanih i robnih donacija upućenih najrazličitijim ustanovama i organizacijama u Srbiji. U protekloj poslovnoj godini dm Srbija donirao je čak 33,2 miliona dinara zajednici u novcu i robi.

Ostali naslovi

Povezivanje kompanija Zapadnog Balkana
Srpska ekonomija
Komorski investicioni forum Zapadnog Balkana (KIF ZB6) pokrenuo je jedinstvenu digitalnu platformu www.market-access.wb6cif.eu za promociju regiona kao investicione destinacije, zajednički nastup njenih privreda na evropskim i svetskim tržištima, i povezivanje 350.000 kompanija iz šest ekonomija Zapadnog Balkana
Počeli radovi na obilaznici oko Gornjeg Milanovca
Srpska ekonomija
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović prisustvovali su danas početku radova na izgradnji obilaznice oko Gornjeg Milanovca, koja je deo pristupne saobraćajnice od petlje Takovo na auto-putu "Miloš Veliki" do Gornjeg Milanovca
Projekat za preradu otpadnih voda - Šampion održivosti
Srpska ekonomija
Postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda kompanije Nestlé, u okviru fabrike u Surčinu, jedan je od pobedničkih projekata na konkursu „Šampioni održivosti“. Ovom titulom nagrađene su kompanije koje su u svoje poslovanje i strategije održivosti uvrstile Ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija i aktivno doprinose njihovom ostvarenju
Građani i privreda veruju u eUpravu na lokalu
Srpska ekonomija
Da digitalizacija javne uprave ima potencijal da zaživi u punom obimu na lokalu potvrđuju krajnji korisnici – oko dve trećine građana i blizu 90% privrede ima poverenje u lokalnu administraciju u pogledu uvođenja i korišćenja eUprave, a preko 80% pozitivno ocenjuje postojeće usluge, pokazalo je istraživanje NALED-a o kvalitetu elektronskih servisa u gradovima i opštinama
Prijave poslodavaca za model dualnog obrazovanja do 30. novembra
Srpska ekonomija
Od sledeće, školske 2022/2023. godine, u ponudi za realizaciju po dualnom modelu će se naći i devet novih obrazovnih profila: elektrotehničar telekomunikacija, rukovalac poljoprivredne mehanizacije, kulinarski tehničar, hotelsko-restoraterski tehničar, turistički-tehničar, vodoinstalater, tehničar industrijske robotike, galanterista i izrađivač hemijskih proizvoda
Otvoren most Bratoljub i granični prelaz
Srpska ekonomija
Izaslanik predsednika Republike Srbije i ministar unutrašnjih poslova u Vladi Srbije Aleksandar Vulin i ministar komunikacija i transporta u Savetu ministara BiH Vojin Mitrović svečano su otvorili most „Bratoljub“ na Drini između Bratunca i Ljubovije, zajednički granični prelaz i carinski terminal između dve države
Rešavanje problema aerozagađenja u Kosjeriću
Srpska ekonomija
Ministarka zaštite životne sredine u Vladi Republike Srbije Irena Vujović obišla je “Gradsku toplanu“ u Kosjeriću, koja je nakon rekonstrukcije u potpunosti u mogućnosti da pređe na ekološki prihvatljiviji gas, što će u velikoj meri popraviti kvalitet vazduha u centralnom delu opštine
Hurgada i Antalija najpopularnije čarter destinacije među turistima
Srpska ekonomija
Er Srbija je tokom letnje sezone, od sredine aprila do kraja oktobra, obavila ukupno 1.100 povratnih čarter letova na kojima je prevezla više od 140.000 putnika do poznatih letovališta u Turskoj, Egiptu i Grčkoj, kao i drugih destinacija širom sveta. Er Srbija je nastavila sa čarter saobraćajem za Hurgadu i tokom novembra, a u planu je i novogodišnja ponuda letova u saradnji sa turističkim agencijama
Od 23. decembra avionom od Beograda do Ankare
Srpska ekonomija
Novi direktni let kompanije ANADOLUDžET između Beograda i Ankare startuje 23. decembra
Kako da MMSPP postanu deo dobavljačkog lanca velikih sistema
Srpska ekonomija
Najveći deo srpske privrede, više od 99 odsto, čine mikro, mala i srednja preduzeća i preduzetnici, koji obezbeđuju gotovo dve trećine radnih mesta u zemlji. Značaj velikih domaćih i inostranih kompanija za rast ekonomije je nesporan ali bi se njihovim povezivanjem sa MMSPP značajno uticalo na razvoj srpske privrede