Počela je rekonstrukcija stanice Novi Sad na brzoj pruzi, a nakon jednomesečnih aktivnosti, trenutno su u toku radovi na rušenju postojećeg prvog perona, temelja nadstrešnica i demontaži trećeg staničnog koloseka, dok je rušenje nadstrešnica završeno, saopštila je Infrastruktura železnice Srbije.
Do sada je demontirano i uklonjeno ukupno oko dva kilometra staničnih koloseka, 11 skretnica, zatim kolosečni materijal, kao i tucanik sa prva tri koloseka, kao i 10. i 11. staničnog koloseka. U okviru uklonjene stanične železničke infrastrukture, demontirano je i skoro 600 metara koloseka sa pruge Novi Sad - Novi Sad Ranžirna.
Železnički saobraćaj se iz Novog Sada nesmetano odvija po četvrtom staničnom koloseku ka Subotici i Somboru. Prva faza radova u železničkoj stanici Novi Sad obuhvata radove na prva tri stanična koloseka, kao i na 10. i 11. koloseku, zatim izgradnju novog perona i nadstrešnice, kao i delimičnu sanaciju i adaptaciju stanice Novi Sad.