Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase

Pariz
Foto: La Première_ détente ©Air France
Srpska ekonomija

Francuska avio-kompanija Air France predstavila je novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klase. U pitanju su kabine površine čak 3,5 metara kvadratnih koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine.

Samo četiri kabine prve klase po avionu garantuju ekskluzivnost, a uvodiće se postepeno u letelice tipa Boing 777-300ER. Prvi avion sa novim kabinama poleteće ovog proleća iz Pariza za Njujork, dok će tokom letnje sezone ova nova usluga biti dostupna i u određenim letelicama na letovima ka Los Anđelesu, Singapuru i Tokiju.

Nova kabina prve klase veća je za 25% od prethodne, a sedište se prilagođava različitim fazama leta i telu svakog putnika. Kabine se nalaze u prednjem delu aviona i pružaju osećaj potpune privatnosti – one bočne imaju zavese od poda do plafona, dok se one središnje mogu povezivati električnim kliznim pregradama. Prtljažnici se nalaze u ravni poda, umesto iznad glave, a putnicima su na raspolaganju dva ekrana od po 32 inča, besplatan brzi internet, kao i obroci koji odgovaraju restoranima sa tri Mišelinove zvezdice.

„Nova La Premiere kabina važna je tačka na našoj strateškoj mapi. Nastavićemo sa ulaganjima u prvu klasu, sa ciljem da kompaniju pozicioniramo na najvišem nivou i našim putnicima obezbedimo najveću izvrsnost putovanja, kako na aerodromu, tako i na letu,” izjavio je Benjamin Smit, izvršni direktor avio-grupe Air France-KLM.

Air France je predstavio i ekskluzivnu saradnju s francuskom modnom kućom Žakemis (Jacquemus) i angažovao dizajnera Simona Porta Žakemisa, koji je kreirao luksuzan komplet pidžama za putnike nove kabine prve klase. Nazvan „Le Pyjama”, tamnoplavi pamučni komplet dostupan je u četiri veličine, spaja prepoznatljivu estetiku oba brenda, a krase ga prepoznatljivi simboli kompanija – krilati morski konjic na prednjoj strani i izvezeni detalj sa Žakemis logotipom na poleđini.

Nova kabina prve klase i ekskluziva saradnja sa modnom kućom Žakemis deo su strategije Air France-a da podigne nivo luksuza u svojoj ponudi. Podsetimo, Air France već decenijama sarađuje s najpoznatijim dizajnerima koji kreiraju uniforme za kabinsko osoblje, angažuje kuvare sa Mišelinovim zvezdicama, najbolje somelijere za odabir vrhunskih vina i šampanjaca, konsijerž uslugu na matičnom aerodromu, a u januaru je predstavio i miris koji je kreirao Fransis Kurkdžan.

Ostali naslovi

Beč na CNN-rang-listi božićna prestonica sveta
Srpska ekonomija
Nigde se Božić ne slavi lepše nego u Beču. Do tog zaključka došao je američki informativni portal CNN u nedavno objavljenom tekstu o najboljim božićnim marketima na svetu. Na prvom mestu među top destinacijama tokom božićne sezone našao se bečki Kristkindlmarkt (Christkindlmarkt) na trgu ispred gradske većnice (Rathausplatz)
Vrednost prometa 3,8 milijardi evra u prvom polugodištu 2025. godine
Srpska ekonomija
Ukupna vrednost tržišta nepokretnosti u Republici Srbiji, u prvom polugodištu 2025. godine, iznosila je 3,8 milijardi evra, što predstavlja rast od 11,9% u odnosu na prvo polugodište 2024. godine
Međunarodni kurs za štabne oficire Ujedinjenih nacija
Srpska ekonomija
U organizaciji Centra za mirovne operacije Vojske Srbije, u bazi „Jug“ kod Bujanovca otpočela je realizacija međunarodnog kursa za štabne oficire Ujedinjenih nacija koji pohađaju oficiri iz 11 država sa tri kontinenta
Rezultat poslovanja Czechoslovak Group za prva tri kvartala 2025. godine
Srpska ekonomija
Czechoslovak Group (CSG), globalna industrijska i odbrambena grupa u vlasništvu Mihala Strnada, objavila je finansijske rezultate za period januar–septembar 2025. godine, potvrđujući ubrzan rast i uspeh strategije širenja na međunarodnim tržištima
Finansijska stabilnost najveći izazov 
Srpska ekonomija
Globalnu nedelju preduzetništva, koja je u toku, Srbija dočekuje sa ohrabrujućim brojkama ali i starim izazovima. Preduzetništvo u poslednjih pet godina konstantno raste. Ipak, od skoro 370.000 registrovanih preduzetnika, tek oko dve trećine je zaista aktivno i zapošljava više od 260.000 ljudi
Informacije i pomoć pri podnošenju prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima
Srpska ekonomija
Uslužni centar za građane za informisanje i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima uspostavljen je u zgradi Gradske uprave u Ulici kraljice Marije broj 1
Provera obučenosti jedinice Vojske Srbije za učešće u mirovnoj operaciji
Srpska ekonomija
U bazi „Jug“ i na poligonu „Borovac“ prethodne nedelje je realizovana taktička vežba „Srpski štit 26“, na kojoj su provereni obučenost i interoperabilnost pešadijske čete iz sastava Druge brigade kopnene vojske za angažovanje u mirovnoj operaciji Ujedinjenih nacija u Libanu
Beč će do 2080. godine kontinuirano rasti
Srpska ekonomija
Beč će do 2040. godine biti jedina savezna pokrajina u Austriji u kojoj će broj „radno sposobnih osoba“ rasti, i to za 13 procenata, ističe, rukovoditeljka projekta demografskih istraživanja pri organizaciji „Statistik Austria“, Paulin Pol
Transport i logistika krvotok ukupnog ekonomskog sistema
Srpska ekonomija
Infrastrukturna ulaganja, snažnija regionalna saradnja, koordinacija privrede i Vlade u donošenju kratkoročnih i dugoročnih odluka, digitalizacija, razvoj kadrova i primena inovacija ključni su faktori daljeg unapređenja sektora transporta i logistike u regionu
Akademik Matija Bećković otvara manifestaciju Dani Đure Jakšića
Srpska ekonomija
„Dani Đure Jakšića“ predstavljaju tronedeljnu kulturno-umetničku manifestaciju koji slavi život, delo i duh Đure Jakšića (1832–1878) – pesnika, slikara, učitelja, rodoljuba i jednog od najistaknutijih stvaralaca srpskog romantizma, a u organizaciji Umetničke grupe ARTE i Kuće Đure Jakšića u Beogradu